Bylo to tak že to jsou dva normální kluci, méně prospěšní ve škole, David je chytřejší ale Samuel vyšší a očividně i silnější. Byl normální den, úterý takže vyjebaná 8-hodinová škola
Samuel a David se každou přestávku škárlili a chtěli si i povídat o hodině ale nemohou. Sedí daleko od sebe.
David nebyl moc rád že sedí vedle holky, nikdy necítil nic k holce ale ke klukům ano. Samuel tak seděl vedle holky ale ona je spíše nemluvná a když už, tak tě popíše perem a vysměje se ti do obličeje.
Dnes byl o trochu víc výjimečný den- víc výjimečný v špatném smyslu.
Samuel se porval s ostatníma kluka, protože se "frajer" vysmíval Davidovi a museli k řediteli.
Samuel a dostali výprask od ředitele že dělají bordel a museli za to udělat práci navíc.
Samuel byl naštvaný 😡 ale co se dá dělat? Co by pro Davida neudělal?Samuel se potom bavil s Davidem:
"Uhh promiň... Půjdu k tobě a pomůžu ti s tím." řekl David trochu provinile ale zároveň darebácky.
"Fajn uděláš to za mě" Samuel řekl s úsměvem
"Vy jste tedy kamarádi" řekla Terka, jejich divná kamarádka
Všichni tři se zasmáli a šli si sednout na místa. Zvonilo... Už bylo po škole, většina běžela na autobus a oni dva šli k Samuelovi domu. Je to jen kousek od školy, hned tam byli.
Samuel odemkl dveře a pustil Davida dovnitř
"Dámy první hehe" Samuel řekl s výsměchem
"Ježíš hlavně ať už to mám za sebou"
Rekl David a šel do Samuelova pokoje. Jeho rodiče nebyli doma, ani Samuelovi.
Oba dva si tam odložili školní tašku a Sam podal ten papír Davidovi který začal litovat že se nabídl že to za něj udělá.
Po dvou hodinách oba dva seděli u stolu a pili šťávu. Venku začalo pršet a začalo hřmít.
"Zůstanu ještě u tebe, nemám u sebe deštník." David řekl a koukl se na svoje špinavé kraťasy.
"Fajn, proč ne? Donesu něco k jídlu" odpověděl Sam a odešel do kuchyně... Další hodina přešla a venku se nic nezměnilo. Ani vevnitř kluci si jen povídali, rodiče nikde a už začínalo být pozdě.
"v tomhle se mi jít domů nechce..." David řekl znuděně a koukl na Sama
"vubec se ti nedivím." řekl Sam otráveně "Můžeš tu zůstat...i přes noc, pokud chceš" Samuel se trochu zasekl uprostřed věty a koukl Davidovi do očí.
"Haha fajn" David se zasměje nad Samovým obličejem a zívnul si.
"To už?" řekl Sam a též si zívnul
"Asi jo. " Ten se světlejšími vlasy řekl a šel do Samova pokoje. Zarazilo ho že tam je jen jedna postel. Samuel přišel za ním a dýchl mu na krk.
Davidovi se to asi líbilo protože se nehodlal pohnout.
Půl minuty oběhlo mezitím co oni jen koukali do blba potom se David začal svlékat jen do boxerek zády k Samuelovi a šel do Samové postele.
Sam byl zmatený ale přemýšlel že to bude ok spát na zemi tak se taky svlékl a unavený si lehl vedle své postele. Vzal si jen polštář. I když pršelo tak stejně bylo na chcipnutí horkem.
David po několika minutách usnul.
Samuel se převaloval na zemi, traumatizován z toho že nemůže spát ve své posteli.
Par dalších minut uběhlo
..
Samuel, ktery byl už v polospánku najednou dostal šok.
David spadl z postele přímo k Samovi a začal se k němu tulit.
Sam vykulil oči
Ale proč ne? Je dobrá přikrývka tak ho objel a dal na sebe.Druhý den o tom všichni už věděli.
Měla by být druhá část? 🤔
Edit: upraveno
ČTEŠ
Moji spolužáci 18+
RomanceJe to příběh o mojich spolužácích kteří se chovají jako malé děti ale nejsou Tady budou krátké příběhy v kterých se může objevovat vulgarismus, sexualita atd. Pokud jsi jeden z mojich spolužáků tak promiň