Karolína X Matyáš

283 2 0
                                    

(Karel X Matylda, vyměnili si pohlaví protože Matyáš je moc velký pussy na to být kluk)
Maty - (zde holka) Hubená/ý vypadá skoro jako anorektik/čka, transka, taky pořádná děvka pro všechny co si zaplatí, momentálně dělá uklízečku v podniku kde se stále něco hýbe a je tam bordelu až až.
Kája - (zde kluk) taková/ý namyšlený/á, trošičku obtloustlá/ý samozřejmě taky transka a tím pádem děvkař s "depresemi" protože se s ním/ní přestala na den bavit kámoška. A má taky dlouhé vlasy. (kudrnaté)

Klasický den u nich. Všude rušno dokud nenastal večer, kdy přišla Máťa a začala utírat podlahu zasranou od bláta a všech smichanych sraček co mohlo být protože byl podzim, takže deštivo a pod každým lístem který nevinně spadnul z stromu tak psí hovno.

Kája jakožto ředitel celé firmy tak si taky přál aby služky nosili klasický maidský oblek aby vše vypadalo módně. Máťe to nevadilo. Spíš za to byla ráda, cítila se v tom sexy.
Kája procházel chodby aby bylo vše v pořádku a všichni odešli.
Sel okolo Máti, a nemohl se nekouknout a máťin zadek když sbírala ze země sáček. Okamžitě začal mít boner a sledoval Máťu.
Ona si hleděla svého ale dotek jejího ředitele na svých bocích nečekala. Otočila se směrem k němu, hleděli si přímo do očí. Byli stejně vysocí a nevěděli co říct tak Matylda vzala Káju za oblek rovnou do obětí a potom do polibku. On ji pomalu sjížděl až pod sukni a svlékal kalhotky. Zuřivě se libali a oba dva si sahali na prdel.
Z ničeho nic ten dominantní vzal koště a strčil ho Matyldě do prdele.
"teď uklizej" řekl. Mátě to bylo nepříjemné ale udělala co chtěl, snad dostane přidáno.
Nějako se dostali na záchody, bez koštěte, kde se vykašlal na to že mají oblečení, Máťa si pouze sundala kalhotky a on si rozepnul poklopec
"pouze anal" řekla
a už byla místnost naplněna vzdychama.
Oba dva si to užili až do konce, když zjistili že to už nedělají na záchodě ale o umyvadlo a kdokoliv by mohl nakouknout a vidět je.
V trapné tichosti se potom odklidili a pokračovali jako kdyby se nic nestalo. Ovšem Matylda dostává zaplaceno mnohem víc za přesčasy.
Jenže, zanedlouho firma zkrachovala. Ven se dostalo video kde to oni dělali. Ovšem Karel měl dost peněz a odstěhovali se, společně pryč do jiného státu a i nevzdělaná Máťa se s tím dokázala vypořádat protože tam je jak se mluví v bordelu hlavně že jsou prachy. 🤭

Moji spolužáci 18+Kde žijí příběhy. Začni objevovat