Bára X Michal

347 3 0
                                    


První heteroship hahhah

Bára taková klasická holka, moc se nelíčí, má nadprůměrné známky a ráda tráví čas s svýma kamarádama.
Zatím co Michal jeden z nejchytřejších lidi ve třídě a možná i na škole, dělá blbosti každou hodinu i přestávku, chová se často teple ale asi není bohužel.
Bára byla jak jsem říkala s kamarádama, hráli ve třídě flašku, byla opět nuda a učitelky byli na chodbě.
Flaška se roztočila. Všichni sledovali - Bára, Maty, Vája, Terka, Dominika a Viktor.
Flaška se dotočila a padla na toho nestastlivce - Báru.
"a sakra Matyáši vymysli něco normálního za úkol" řekla Bára se smíchem.
"hmmmm" Matyáš se poradil s holkáma a Viktor byl odstrčený jako vždy, protože ho nikdo nemá rád.
"Polib Viktora nebo něco víc." Matyáš se jí v podstatě vysmál a Viktor měl pokerface.
"NEE.. Něco jiného.. Noták"
Matyáš zakroutil hlavou a ostatní taky
"tohle Teda dělat nebudu" Bára odešla s slzami v očích na záchody.
"tupci.." koukla do zrcadla a všimla si, že tam je Michal. Bára si začala pusu aby nezaječela a chtěla odejít ale Michal ji chytl za zápěstí.
"Hej klid co se děje?" řekl Michal a koukal ji do očí, Bára koukala na něj.
"pusť mě" odvětila
"Až se uklidníš" řekl Michal přísněji "Nebo to mám zařídit sám?"
Bára na nej mrkla a snažila se pochopit co myslí. Michal si ji v tu chvíli přitáhl blíž k tělu a druhou rukou ji chytl rameno a byl jeho obličejem velmi blízko. Bára si skoro ihned všimla že má Michal uzko v kalhotách a že by potřeboval pomoct.
Bára se nebránila a nechala se Michalem políbit, začal se jí dotýkat níž a níž.
Míša vzal Baru a strčil ji do kabinky, kde ji začal stahovat kalhoty po kolena a vytáhl z kapsy kondom.
"Snad nemáš HIV jako jsme si o hodině říkali" Michal se zasmál svému nevtipnemu vtipu
Bára nic neříkala a jen si sundala kalhotky.
Míša si rozepnul kalhoty a nasadil šprtku.
"opři se o zeď" poručil a Bára tak udělala a cítila že to bude bolet, bylo to jeji poprvé.
Oba dva se lekli a zastavili, někdo šel na záchod. Bylo to divné pro oba, ale Michal to nevydržel a Baře to tam narval a držel ji pusu ať je ticho.
Bára zadržovala slzy a snažila se to vydržet. Líbilo se jí to.
Ten typek se vychcak a ani si neumyl ruce a odešel. Lépe pro ně.
Míša a Bára si užívali dokud se oba neudělali. Zjistili ze přišli uprostřed hodiny a všichni na ně zírali.
Měli hodně co vysvětlovat.

Moji spolužáci 18+Kde žijí příběhy. Začni objevovat