Honza - celkem inteligentní tmavě hnedovlasý hajzl který se jenq poflakuje
Vája - hezká štíhlá holka, s krátkýma vlasama po ramena, velmi stydlivá ale umí to pořádně rozjet když chce.Honza a ani Vája se neměli zrovna moc v lásce ale stejně spolu museli dělat projekt. Vája ho musela zamozrejme udělat většinu sama.
Ani nešli k sobě domů, Vája se stydí a Honza má těžce u prdele, ve škole ale z toho byl celkem průser.
S těžkým povzdechem šla Válentýna odevzdat ten projekt. Samozřejmě že učitelka chtěla vědět kdo na tom doopravdy pracoval.
Honza se přiznat v duchu nechtěl a decentně se snažil vymluvit ale nakonec to bylo jasné kdo co udělal.
Učitelka je poslala do ředitelny, oba.
A také oba byli zmatení, jen za to že se oba dva nepodileli na projektu mají dostat toto?
Váje se chtělo brečet a Honza se hádal s učitelkou ale jít tam museli. Už dávno začala hodina a oni dva šli pomalu do ředitelny, Honza se omluvil ale to jí ani trochu nepomohlo, nechtěla žádné trable, ale štěstí ji bodlo přímo do zad.
Teď stojí u dveří, které vedou přímo za ředitelem.
Vstoupí, oba dva dost vystrašení a Vája se snaží že všech sil zadržet slzy.
Ředitel se zdál celkem divný, otočil se na ně s velmi opilým výrazem a projížděl je ocima. Především na Váju která se úplně klepala.
"takže vy jste zlobili" řekl nevrhle a bouchnul do stolu při čemž Vája uskočila a šla blíž k Honzovi.
"Sedněte si na gauč a povídejte mi o tom" promluvil potišeji ale přísněji.
Ti mladí tak udělali a sledovali ředitele. Honza se rozhodl to vzít do svých rukou
"Jen jsme úplně nespolupracovali na blbým úkolu, nic víc jsme neudělali, je blbost že tu jsme" Honza se snažil nebýt sprostý a byl velmi naštvaný.
Jediná holka v místnosti jen kývla.
"Tak jakože nespolupracujete jo? "
Rekl potom co jeho opilá mysl to zpracovala.
"já vás naučím spolupracovat, okamžitě"
TichoŘeditel zamknul dveře a koukal na ně s klíčem v ruce
"pokud nechcete aby se dělo něco horšího tak mi uděláte divadlo"
Nevěděli co myslí.
"sexuální divadlo"
Opět ticho
"musíte" ředitel se napil z své flašky vodky a sledoval je
Když se po chvíli nic nedělo tak šel k nim a dal silnou pěsti Honzovi.
Vája zakřičela a klepala se.
"D-dobře, uděláme to" Honza řekl rozklepaně a držel si tvář která modrala.
"co?" řekla Vája a sledovala Honzíka který se k ní pomalu přibližoval, až do polibku který nechtěla ale museli.
Samozřejmě Honza ji začal vyslékat kalhoty i když nechtěla ale zas na druhou stranu nechce aby ji ředitel zmlatil nebo něco hůř. Honzovi to bylo po chvíli jedno, stejně to byl děvkař a alspoň nebude panic konečně.
Tak to šlo pomalu takhle dokud ředitel nebyl spokojený a hodil jim klíč, s tím že můžou jít.
Vája odešla že školy a rovnou přestoupila, snažila se s tím vypořádat a nakonec to bylo ok, ale velmi dlouho to trvalo. S řezání a práškama.Honza si hovel a bylo mu vše u píče takže to dopadlo celkem ok.
ČTEŠ
Moji spolužáci 18+
RomanceJe to příběh o mojich spolužácích kteří se chovají jako malé děti ale nejsou Tady budou krátké příběhy v kterých se může objevovat vulgarismus, sexualita atd. Pokud jsi jeden z mojich spolužáků tak promiň