1

2 0 0
                                    

Genç kız sevgilisinin yanına geliyordu 10 yıldır beraber olduğu bu adam daha 11 aylık sevgiliyken söz vermişti kıza evleneceklerine dair.
Oğlan konserden çıkmıştı. Müzik grubunun baş gitaristi olan bu oğlanın kendi çapında bir ünü vardı. Genç kız onu gördü kalabalığın ortasındaydı. Sevgilisine seslenecekken bir ses duyuldu. Bir fan röpörtaj yapıyordu anlaşılan. Bu hayran sevfilisine kız arkadaşınız var mı yada evlenmeyi düşünüyormusunuz diye sormuştu. Gururla göğsüni kabarttı kız arkadaşı  şimdi oğlanın kendisini ne kadar sevdiğinden bahsedeceğini düşünmüştü.
Ama aklına gelmeyecek birşey oldu. Sevgilisi kız arkadaşı olmadığını söyledi. Yıkıldı genç kız. Resmen kalbinin çıtırtıları duyuldu. Kırılma seslerini duymuş olacak ki genç kıza doğru baktı oğlan. Hayranlarından izin isteyip sevgilisinin yanına geldi. Kulağına seni seviyorum ama bunu onlara söyleyemezdim dedi. Kız biraz daha yıkıldı. Hayranları onun için daha mı kıymetliydi. Sessizce sordu "peki ya bana verdiğin söz" oğlan biraz düşündü. Sonra üzgünüm ama evlenmek istemiyorum dedi. Aynı evde kaldan bu çiftin arasındaki bağ kopmak üzereydi. Ama kızımız bu bağı tektar düğümleyip sorun değil dedi. Lanet olsun sesi titremişti. Oğlanın birşey demesine fırsat vermeden eve gitti. Ağladı. Bağıra bağıra ağladı. Mutfağa geldi bir bardak su içmek için. Gözüne birşey takıldı. Bir bıçak. Aldı onu karnına doğru tuttu. Bir anahtar sesi duyuldu. Sevgilisi seslendi "aşkım nerdesin" mutfağa geldi oğlan. Gözleri fal taşı gibi açıldı. Tam birşey diyecekti ki kız buna izin vermeden vajinasının tam üstüne bıçağı sapladı. Kan çığlıklar ambulansın çıkardığı o iğrenç ses. Bilincini kaybeyti genç kız. En son gördüğü şey sevdiği oğlanın ellerindeki kendi kanıydı.

ACI DOLU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin