Bu bölüm soru cevap bölümü değil. Bu bölümde anket yapmak istedim. Her ne kadar fazla okuyucum olmasada içimden yapmak geldi.Pazar gününe kadar creepypastalara soru sorabilirsiniz, bölümü pazar günü atacağım çünkü.
Bu arada okul açılıyor ne hissediyorsunuz? Açıkçası ben birşey hissedemiyorum bile. Ne çabuk geçti 3 ay ya?
O zaman anketimiz başlasın.
-En sevdiğiniz creepypasta?
Toby 💕
-En sevmediğiniz creepypasta?
Sevenler varsa kusura bakmayın ama Lulu. He birde Nina var, nasıl unuttuk onu?
-En sevdiğiniz pasta?
Sanırım Jeff diyeceğim...
-En sevdiğiniz ship?
Yazarınızın kalbi Ticciwork için atıyor ❤
-En sevmediğiniz ship?
Toby x Ben.
-Jane ve Nurse Ann savaşsa kim kazanır?
Bilmem ki ikiside çok güçlü...
- Eğer siz creepypasta olsaydınız adınız ne olurdu?
Garip gelecek ama çok cool bence ya. Sinister Skeleton.
- Peki görünüşünüze nasıl olurdu?
Bazı kısımları yok, iskeleti gözüküyor falan. Saçının bazı kısımları sarı diyeceğimde Oc'ye benzedi bu da.
- Pekiii. Kendinizi kimle shiplerdiniz?
Kimseyle.
- Bir gün ailenle denize gidiyorsunuz... Sen sıkıldın ve plajı dolaşıyorsun. Sonra denizden "Kurtarın bizi!" diye sesler geliyor. Etrafta kimse yok. Bir bakıyorsun Ben, Lost Silver ve Glitchy Red. Hangisini kurtarırsın? ( Uzun oldu biraz ama) (boğuluyorlar bu arada)
Ama Ben yüzme bilmiyor ve zaten boğularak öldü... Ondan Ben'i kurtarırım.
- Jeff the Killer'in sevdiğiniz ve sevmediğiniz yanları?
Sevdiğim özelliği sweatshirtini hiç çıkarmaması ve pastası. Sevmediğim özelliği ise... çok tipsiz ya.
- Zalgo'nun sevdiğiniz ve sevmediğiniz yanları?
Sevdiğim yanı siyah ve kırmızının mükemmel uyması. Ve slenderman'in düşmanı olması. Sevmediğim özelliği... Aklıma gelmedi şuan.
Ej'in sevdiğiniz ve sevmediğiniz yanları?
Maskesi ve organ yemesi. Sevmediğim yanı yok sanırım.
- 2. en sevdiğiniz creepypasta?
Ben ya da Clockwork.
- 2. en sevmediğiniz creepypasta?
Nina. Ama onu söylediğime göre Emra.
Bu bölüm bu kadardı... Şuan uzun bir yolculuktayım ve cidden ölmek üzereyim. İnternet çekmiyor ya çıldıracağım >-<
Neyse, o zaman diğer bölümde görüşürüz! Bu arada soru sormayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypastalar'la Soru & Cevap [Bitti]
HumorTüm karakterlere sorabilirsiniz, hepsine cevap verecekler.