Bölüm Şarkısı: Onewe - Regulus (acoustic)
Jungkook ilk olarak kızla konuşmaya karar verdi. Küçük bir ses ile burada olduğunu hatırlattı. Kızın gözleri nihayet kendini bulduğunda kıza kalkması gerektiğini gösteren bir işaret yaptı. Genç kız gözlerini devirdi ve koltukta doğruldu. Jungkook kendine engel olamadan azarlayan bir ses tonuyla "Evine nereden olduğu belli olmayan bir yabancı giriyor ve sen öylece uzanıyorsun (?)" Kız sadece göz devirerek cevap vermişti. Jungkook yüzüne oldukça korkutucu bir gülümseme koyarak devam etti "Ya sana şurada tecavüz edeceğimi ve sonrasında seni öldüreceğimi söylersem? Yine bu tavrını devam ettirebilir misin?" Chaeyoung sahte alaycı kahkahasının ardından "Gerçekten bunları yapabilir misin? Yani "gerçekten" gerçekten beni öldürebilir misin?" Genç adamın ifadesi bir an bile yumuşamamışken kız ayağa kalktı ve tam çocuğun önüne gelip ona doğru uzanıp umursamazca devam etti "Çünkü eğer yapabilirsen buna müteşekkir olurum."
Bu kız her geçen saniye Jungkook'u dehşete düşürmeyi başarıyordu. Çocuğun surat ifadesi kızı oldukça eğlendirmişti hatta gerçek bir kahkaha atmasına bile sebep olmuştu. Jungkook artık kızın onunla dalga geçtiğine emindi. Artık o da sandalyesinden kalkmış bağırmaya başlamıştı "Sen benimle kafamı buluyorsun!" Chaeyoung dur manasında ellerini öne doğru uzatırken "Ov ov ov orada dur kötü çocuk çünkü seninle dalga geçmiyorum hem de hiç." dedi. Chaeyoung daha düşük bir ses tonuyla devam etti "Gerçekten beni öldürmeni istiyorum." Jungkook kızın ciddi olduğunu hala idrak edememişti her yerinden şüphe akan sesiyle "Sen şimdi benden seni öldürmemi mi istiyorsun?" diye sorduğunda hiç beklemediği bir tepkiyle karşılaştı. Kız küçük bir göz devirme sonrası hızlı bir hareketle çocuğun belindeki tabancayı çekip çıkarmış ve çocuğun eline tutuşturmuştu. Siniriyle ses tonu senkronize şekilde yükselirken "Yap işte!" diye çıkıştı genç adama. Adamın ona hala anlamsız bakışlar atması kıza sinirlerini kontrol edebilmesi gerektiğini gösteriyordu karşısındaki adam muhtemelen onun şizofren ve ya ona benzeyen bir şey olduğunu düşünüyordu ki Chaeyoung bunlardan biri asla değildi. Derin bir nefes alıp vermenin ardından kendine gelmişti her zamanki buğulu ifadesi ve buğulu zihni ses tonuna yansımıştı "Sadece öldür beni."
Şiddetli bir şekilde çalınan kapı Jungkook'un asıl ve büyük probleminin burada olduğunun kanıtıydı. Kapının ardından gelen sinirli ses - her ne kadar Jungkook aksi olmasını istese de - polis olduklarını açıkça gösteriyordu. "Polis kapıyı açın!" Bu sesleniş şimdilik yan daire için olsa da en fazla iki dakika sonra burası için olacaktı. Bu arada kız bunların hiç birisine yine ilgi göstermiyordu sadece çocuğun gözlerinin içine bakıyordu bir cevap arıyor gibi. Genç kız hayal kırıklığıyla dolu bir iç çekişten sonra aynı hayal kırıklığı dolu sesiyle "Yapamayacaksın." dedi "Beni öldürmeyeceksin."
Jungkook akıllı davranmalıydı tahmini olarak bir dakika elli iki saniyesi vardı bir şekilde kızı kendisini polislere vermemesi için ikna etmeliydi ama nasıl? Karşısındaki kız ölüm tehditlerinden korkmuyordu aksine ölmek istiyordu! O an aklına parlak bir fikir geldi heyecanla konuşmaya başladı "Ölmek mi istiyorsun? Tamam, seni öldürebilirim ama önce bana yardım etmen gerekiyor." Kız elindeki yastığın içindeki pamukları yolmaya devam ederken ilgisizce söylendi "Hayır, yapamazsın." Jungkook aynı heyecanla kızın yanına çöktü ve elindeki yastığı uzak bir köşeye fırlattı. "Nereden biliyorsun? Yapacağım dedim!" Kız bıkkın bir ifadeyle çocuğa dönüp "Bakışlarını gördüm. Soğukkanlı bir katilin bakışları değildi soğukkanlıyı boş ver bir katilin bakışları değildi. Sen katil değilsin." dedi bir çırpıda. "Harika!" diye düşündü Jungkook katil olmadığı için kendisinden utanması gerekiyordu! söylenmeyi bırakmalıydı şu an da önemli olan konu bambaşkaydı. Bu deli kızı onu öldüreceğine ikna etmesi gerekiyordu! Bu gece ancak ona tanrının kendisine inanmadığı için gösterdiği orta parmak olmalıydı!