5. Bölüm

44 1 0
                                    

İdil'in kafası nerede? Titriyodum. Çünkü insanların sadece filmde izlediği şeyi canlı canlı yaşadım. Tuhaf tarafı iğrenç demiyordum ama o görüntü beni kaskatı kesilmeme sebep olmuştu.

25 Dakika Sonra:

İdil'in kafasını bulmuştum koltuğun altına kaçmıştı. Ama o kafayı öyle görmeye hazır mıyım? O lay lay lom şarkı söyleyen kafayı donmuş bir şekilde görmeye hatta dokunmaya hazır mıyım? Evet çünkü hızlı olmalıyım hiç olmazsa beyin ölümü bile olsa nefes alsa yeterdi benim için. Kafayı aldım hızlı bir şekilde vücudu da aldım ve kapıya koştum. Kapı kolunu tuttum. Bastırdım, olmadı. Yine yine yine denedim olmadı, kilitli herhalde dedim yoo kilitli de değil. Bu evde neler var? Artık burada durmak istemiyorum. Bu ev LANETLİ. İdil'i ve kafasını yere koydum. Telefonu aldım ve hemen 110. Ve ara...... "Aradığınız numara kullanılmamaktadır." Nee? Ambulansın numarası kullanılmıyor mu? Bu neyin kafası? Bende annemi aradım, babamı, teyzemi sülailemi. Yok öyle telefon numaraları yokmuş. Yok artık. Ama işin kötü tarafı benim de yapıcak bir şeyim yok. Oturdum ve sadece ağladım. Bu evden nefret ediyorum. Bu hayattan nefret ediyorum. İnsanlar gecelere akarken ben ceset kafasıyla sağ sol koşuşturuyorum. Nefret ediyorum.

Lanetli Bir GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin