Ertesi Hafta!

37 1 0
                                    

Ertesi sabah Mehmet bey, ekmek siparişini getirmek için kapıyı çaldı. İçerden ses gelmeyince dün akşam küçük kızların evde tek başına olduğunu hatırladı. Babaları Mehmet beye anahtar vermişti bir şey olursa içeri gir diye. Anahtarla kapıyı açtı ve girişte iki küçük kız. Birisinin kafası vücudunun üstünde ve öteki ise içi geçmiş bir şekilde donuk, hareketsiz duvara bakıyordu. Mehmet bey çok korktu. Sonra hemen küçük kızı aldı, ambulansla gönderdi. Yukarı çıktı ablasını almak için. Ama ablası kapıyı kapatıp anahtarı almıştı. İçeri giremiyordu. Çilingir çağıracaktı fakat konuyu onun da bilmesini istemiyordu.

Ertesi sabah evinden siparişleri almak için yine siteye geldi. Ve gelir gelmez küçük kızın ölüm haberini aldı. Duruma çok üzüldü. Annelerini aradı fakat telefon hiç açılmadı. Artık Mehmet bey de tuhaf şeylerin farkına varmıştı. Mehmet bey dışarıdan sesler geldiğini fark edince dışarıya çıktı. Herkes sitenin bahçesinde toplanmış, bir şeye bakıyorlardı. Mehmet bey de kafasını uzatıp baktı. Olamaz! Bu kızlardan büyük olandı. Peki o nasıl ölmüştü? Mehmet bey tepeye baktı. Evet tahmin ettiği gibi. Kız camdan atlamıştı. İntihar etmişti. İki kız da ölmüştü. Anneleri gelince ne yapacaklardı? Daha fenası durum nasıl açıklanırdı?

Lanetli Bir GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin