Słuchaj Loki, mam problem. Jakiś czas temu mój chomik o pięknym imieniu, czyli Cookie Kakashi Gnojek Kaneki Loki Śmierdziel uciekł na dwór i widziałam przez okno na własne oczy jak zaatakował go kot, a kochałam tego chomiczka. Ale przechodząc do właściwego tematu, chciałabym się jakoś zemścić. Z początku myślałam nad tym, aby zacząć nazywać tego kota "Thor", powiesić go za ogon na drzewie i dać szczurom na pożarcie, ale chyba w tedy sąsiedzi zaczną mnie nie lubić, czy coś? Czy masz jakieś inne pomysły na zemstę?
Zacznijmy może od tego, że chomiki to stworzenia, a raczej wcielenia szatana. Musicie bowiem wiedzieć, moi drodzy fani, że pod tym grubym cielskiem i tymi wielkimi, czarnymi ślepiami, czai się wszelkie zło. Możecie brać mnie za omylnego, proszę bardzo – ale nie przychodzćcie do mnie z jakimikolwiek pretensjami o nękanie przez chomika.
Natomiast koty to zwierzęta, które mają w poważaniu inne osobniki i skupiają się tylko i wyłącznie na sobie. Dlatego też uważanm, że nazwanie owego osobnika 'Thor' byłoby wystarczającym uwłacznienien jego godności.Chociaż powieszenie go na drzewie jest równie interesującym pomysłem, nie będę się w to zgłębiać, bo zaraz zlecą się obrońcy praw zwierząt, a oni bywają nawet gorsi niż sam Thor.
CZYTASZ
ŻYCIE WEDŁUG LOKIEGO.
Random❝Zabij się❞ Podczas gdy Thor uczy się midgardckich słów, Kapitan klnie gorzej od Starka gdy nikt nie patrzy, a Strange wsypuje do herbatek biały proszek - Loki uczy żyć.