Felszàltunk a búszra, minden tekintetet egyből Jane kapott, na meg én , volt aki mosolygott volt aki felhúzta a szemöldökét amit még mai napig nem értek ... Mai napig..
-Ő itt Jane , Angliàba tart , velünk jön Németorszàgig, fogadjàtok a csapatba és ismerkedjetek- tàjékoztattam
-Szia Jane , én Liz vagyok, gyere ülj ide mellém
-köszi Liz-ezzel helyet foglalt Jane is
Elindultunk tehàt a következő vàrosba és az út 1 óràig tartott , csak Bettyre tudtam gondolni, és elnyomott az àlom.
Az ébredésem nem volt valami kellemes ugyanis Victor feje a combomon pihent és mivel ő ugye most megvan sérülve hagytam hogy így legyünk egy darabig, aztàn végre 5 perc utàn felkelt a kezébe nyomtam egy műanyag pohàr vizet és egy kiflit, mindenki evett valamit amit épp elhozott a marketből , Janennél is volt talàn a legjobb kaja , ő sajtos húsos szendvicset evett teàval, nem tudom eddig hogy élte túl , fegyvert nem igen làttam nàla késen kívűl és a tàskàjàban sem volt, majd megkértem hogy meséljen magàról a csapatnak .
-voltak csapatàrsaid Jane ?
-nem, egyedül voltam illetve az elején nem , volt egy baràtnőm de hosszú történet..-könyezett be a szeme
-mesélj , hol van a baràtnőd?
-elmesélem de kifogtok rakni a csapatbol .. nem mintha tag lennék...
-szóval? -kérdeztem
-volt egy baràtnőm de elfogtàk a katonàk és most engem is üldöznek...
-mii? Hogy és miért?
-skacok.. szólt a sofőr... Nem ezek a katonàk azok?
Szinte mindenki rögvest kinézett az ablakokon..
-A francba ? Hogy talàltak meg- suttogta maga elé Jane
-Mi kell nekik?
-nem mi ... Ki... Én -mondta Jane
Hirtelen az egyik katona valamit bedobott az ablakon úgy hogy betört az üveg.. még annyit làttam hogy a "sofőrünk" a mellkasàhoz kap és ordít eggyet ... És ezutàn màr nem emlékeztem semmire ...
YOU ARE READING
Last day on Earth
HorrorZombie apokalipszis tör ki. Amy teljesen kétségbe van esve miközben a katonákon át leli meg az utat Bettyhez. Ki hal meg? 2019.8.?.-2#-day