Immàr 1 hete hogy nem làttam a csapatom és hogy a katonàk miatt halt meg Liz és tünt el Jane , de ne szaladjunk ennyire előre.
Miutàn elindultunk valamerre élelmet kereseni és gyógyszereket azutàn miutàn ezeket még meg is leltük, leültünk a földre és mindenki mondott magàról pàr szót vagyis amíg nem szakított közbe Victoria...
- igazàból én nem tudom miért engedtem hogy Jane is velünk tartson, miatta halt meg Liz és most tűnt el ő maga is, mindig is ez volt a problémàm: megbíztam màsokba, kedves voltam és segítőkész.
-ugyan Victoria nem hibàztathatod magad, én sem vagyok a vilàg legkedvesebb embere de ha hiszed hanem régen az voltam, és nekem sem vàlt hasznomra hogy az emberek csak kihasznàltàk a kedvességem -mondta Victor a szemembe nézve -de azóta ez megvàltozott ezért vagyok most olyan amilyen.
-Hű- csak ennyit tudtam mondani - megértelek.
- figyu én elmegyek megkeresem a vizemet, ott hagytam a kocsiba
Igen, mikor idejöttünk a központba , kocsit is leltünk.
Aztàn eltelt 5 perc.. 10perc... Nem jött vissza, Victor kiment aztàn eltelt 10perc...20perc.. nem jött vissza .
-najó nekem ez kicsit gyanús -mondta Grace
- hàt lehet csak szerelmeskednek -kacsintott Ryan .
- azért nézzük meg , javasolta Grace
- okés, Amy te vàrj itt - ezzel kimentek mindketten és egyedül vàrakoztam bent .
- neeee -halottam Grace sikoltàsàt , elővettem a P90-es puskàm és szaladtam előre , volt egy nagy ablak ..és tisztàn làttam ... Gracet akkor tuszkolták befelé a kocsiba a katonàk,Ryant pedig hasbarugták és elterült a földön majd a csomagtartóba tették -neeh sutoggtam magam elé , az egyik katona pont idenézett és idekiàltotta - van mégeggy - Grace könnyekkel teli arcàt làttam utoljàra ahogy ràmnéz mikor végleg bezàrtàk előtte a kocsiajtót.
Làttam hogy a katonàk csak 4-en vannak , ketten tartottak felém , majd mikor ideértek elmosolyodtam mint valami pszichopata , befutottam egy wc-be és én kiugrottam az ablakon mire beértek a katonàk pont felrobbant az elhelyezett mini bomba , tudtam hogy jól jön , aztàn lelőttem az egyik katonàt aki az autónál vàrakozott és épp levette a sisakjàt gondolom hogy még jobban làsson , céloztam volna a sofőrt mikor a kocsi elindult,lőttem és lőttem de a golyók csak lepattantak a kocsiról , még a kerékről is , elkerekült szemmel néztem végig ahogyan egyetlen katona 4 embert visz el egy kocsival és màr el is tüntek a szemem elől . Gondolkoztam és gondolkoztam hogy mentsen meg őket?! Mikor hirtelen ötlettől vezérelve felvettem magamra a katona ruhákat amit a lelövött katona viselt , még jó hogy a fejét céloztam így a ruhának semmi baja , felvettem a sisakot is és betürtem alà a hajam , mivel gondoltam hogy jönni fognak értem ezért beültem a kocsiba és egy földúton haladtam, az út ugyanarra a helyre vezet mint a főút : a katonai bàzishoz amit nem rég hagytunk el és ahol lelőtték Victorékat.
YOU ARE READING
Last day on Earth
HorrorZombie apokalipszis tör ki. Amy teljesen kétségbe van esve miközben a katonákon át leli meg az utat Bettyhez. Ki hal meg? 2019.8.?.-2#-day