Parti!

17 2 0
                                    

Büşra artık sadece dinliyordu Serenayı . Serenay Emir ' i anlatıyordu hep. Ağzından başka bir şey çıkmıyordu. Büşra her dinlediğinde ona daha çok aşık oluyordu.

Bir Cumartesi akşamıydı. Büşralara misafir gelmişti. Misafirlerinin kendisi ile yaşıt bir kızı vardı. Kız kıçının yarısı açık bir elbise giymiş , gelmişti. Ilk bakışta o*ospu olduğu anlaşıyordu. Büşra ' nın annesi ;

- Kızım haydi Ceyda ile gezin tozun biraz , biz Selma teyzende konuşacağız saat 1 e kadar vaktiniz var ama daha gecikecekseniz arayın.

- Iyi de Ceyda kim?

- Selma teyzenin kızı hadi tanışın siz dışarıda .

Büşra zorunlu olarak kızla dışarı çıktı. Ceyda kısa sarı saçlı bir kızdı. Bakışları bile sapıktı. Büşra dışarı çıkarken dizinin bir karış üstünde toz pembe bir elbise giymişti . Saçını da atkuyruğu yapmıştı.

Büşra;

- Bence Mcdonalds a gidelim yemek yeriz.

- Ay kızım ! Bebe misin sen be! Mcdonalds diyor bir de!

- Burger King mi olsun?

- Ahahah Valla malsın canım ! Benim Doğukan diye bir arkadaşım var . O parti veriyor evinde. Oraya gidiyoruz

- Pekii...

Kız Büşrayı arabasına bindirdi. Büşra ;

- Sen benimle yaşıt değil misin?

- Ay! Evet öyleyimdir canım.

- E ama araban var , biz 16 yaşındayız?

- Bu araba benim değil , annemin . Ama kaçağım bu gece .

Diyip göz kırptı Ceyda. Partinin verildiği eve geldiler . İnanılmazdı. Ev malikaneydi resmen . Kocaman havuzu, dergini bahçesi , o müthiş parti kalabalığı, ve müzik! Herşey harikaydı. Büşra yanına baktığında Ceyda toz olmuştu!

Sonunda etrafa göz gezdirince onu sevgilisiyle gördü. Rahatsız etmedi. Bir köşeye geçti , oturmaya başladı. 1 saat geçti. Sonra yanına bir kız oturdu . Siyah saçlı, beyaz tenli , sevimli bir kızdı.

- Sıkıldın değil mi Büşra?

- Bir saniye , adımı nerden biliyorsun?

- Ceyda söyledi. Ama merak etme , ben onun gibi sürtük değilim.

- Arkadaşının arkasından böyle söylemek ayıp değil mi?

- O benim arkadaşım değil. Sevgilisi Abi'm olur da . Ee sen eğleniyor musun?

- Şey aslında hayır.

- Çekinme! Bende sıkıntıdan patlıyorum . Şu etrafa baksana bi ne biçim parti !

Büşra etrafa bakarken gözü bir anda birine takıldı. Emir!....

SevecenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin