Gökkuşağını istiyorsan , ıslanmasını bileceksin.

46 1 0
                                    

( Arkadaşlar artık olayları Büşra nın ağzından anlatıyorum)

Gece yine yatağımda düşündüm olanları . Serenay,birden dalmayıp aydınlatmıştı hayatımı. Ece , beni hayallerime kavuşturan insandı . Ceyda , tam bir rezildi ama yinede beni o partiye götüren oydu . Ve Emir , o benim hayallerimi süsleyen ... Hangisi olabilirdi bu Dedikkducu kız?

Hangisi benden bu kadar nefret ediyordu ki? Anlatamamıştım . Tam o sırada odamın kapısı aralandı. Kardeşim sessizizce;

- Girebilir miyim abla?

- Gir Bilge .

Girdi . Ve yanıma oturdu. Telefonunu açıp bloğu gösterdi! Yuh artık . Dedikoducu kız yeni haber yapmıştı ;

" Büşra ' nın herşeyi elinden kaçtı sanırım ama hala onda olan bir şeyler var. Gökkuşağını görmek istiyorsa , ıslanmasını bilecek :)

Öpücükler .. Dedikoducu Kız ......."

Artık 13 yaşındaki kardeşim bile biliyordu , ne halt olduğumu . Odadan çıktı . Bu kızı bulmam gerekiyordu. Annemin odasına sızdım. Uyuyordu. Sessizce sandığından Peruk alıp çıktım . Odama geri döndüm . Peruk derken annem anaokulu öğretmeni olduğundan , tiyatro gösterisinden kalan perukları vardı. Ben de kısa siyah , kahküllü bir peruğu almıştım . Sonra peruğu çantama attım , makyaj malzemeleri de aldım yanıma evden çıktım.

Caddede epey yürüdükten sonra önünde " Maskeci Mickey" yazan dükkanın önünde durdum. Bizim gerizekalı Türk dükkan isimleri. Aman neyse içeri daldım. Adam bir kadına maske beğendiriyordu. Kadın çıkınca adama ;

- Sahte yüz kalıbı tarzında maske var mı ?

- Evet

- Şey tamam bana birtane verin onlardan en kadına benzeyen .

Adam bir tane seçti ;

- Şey ne kadar fiyatı?

- 55 TL

- Yuh!

- Bunları yapmak kolay mı ?

- Tamam alın , iyi günler

Deyip , çıktım. Sonra bir lokanta da durdum . Yemek yiyince Tuvalete girdim. Peruğu maskeyi taktım . Üzerine makyaj . Bambaşka biri olmuştum. Parayı ödeyip çıktım.

Iyi bir komplo olacaktı. Ceyda ' aradım , gizli numaradan;

- Alo ?

- Ay! Ceyda nabersin ya ?

- Iyiyim de sen kimdin canım ?

Sahiden kimdim ki ben? Salladım .

- Ay Ceyda ! Tanımadın mı ben Sude! Çok darıldım .

Boyle yapınca tanımış gibi yapardı Ceyda .

- Ay tanımaz olur muydum tabii tanıdım

- Iyi gel sizin oradaki Mado ya buluşalım.

- Tamam geliyorum .

Hemen Mado ya yöneldim . Sonra Ceyda geldi;

- Biraz geciktim Sudeciğim ya!

- Ay n' olacak sanki? Şey Annemler yurtdışına çıktı da hazır onlar yokken biraz yaramazlık yapayım ne diyorsun?

- Bizde yaramazlık çok ! Ahahah ! Şey bu akşam Bir şey yok daa Pazar gecesi ..

- Pazar gecesi ne var?

- Yüzyılın bombası! Bizim şu Inci diye bir kız vardı . Onların babası balo salonu işletiyor da , eski bir balo salonu var kullanılmadığı için kızına vermiş . Inci orada balo veriyor . Ama öyle yavaş danslı manslı değil . Kimi ararsan orda!

- Tamam süper! Pazar akşamı oradayım ! Neyse şimdi kalkayım da eve gidip banyo falan yapayım 2 gün kalmış .

- Tamam orada buluşuruz Sude .

- Ay doğru ya yerini söylemedin ?

- Inci Balo salonu . Şu deniz kıyısında ileride bir site var , hemen onun yanı zaten .

- Tamam , görüşürüz.

Dedim , çıktım. Demek kimi ararsam oradaydı ! Belki şu herşeyimi bilen Dedikoducu Kız da ordadır . Eve döndüğümde telefonuma gelen mesajı gördüm .

" Merak etme beni arıyorsan ben de Baloda olacağım

Dedikoducu Kız"

.......

SevecenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin