Balo Gecesi

7 0 0
                                    

( Medya yeni katılan Kahraman Alev)

Pazar akşamı olduğunda balo için hazırdım . Maskem , peruğum . Üzerindedir kırmızı uzun bir elbise vardı.

Balo salonuna vardığımda herkes çok mutluydu! Sinir bozucu bir mutluluk! Bende bir köşeye kaynadım. Birkaç dakika sonra balo salonun öbür tarafında bir çığlık yükseldi ;

- Cüzdanımı çaldı! O çaldı! Yakalayın onu!

Herkes polisi aramaya başladı . İşler karışıyordu. Bende herkes gibi cüzdanı çalınan kızın etrafında toplandım. Polis geldi .

Herkesi tek tek kontrol etti . Sıra bana gelince alet ötmeye başladı. Polis;

- Bizimle geleckesiniz.

- Ne diyorsunuz siz? Ben bir şey çalmadım !

-Sizi götürmek zorundayız !

Bağırmaya başladım. Etrafta Emir i arıyordum . O kurtarıldı anca beni . Sonunda onu gördüm . Maskeli olduğumdan beni tanımamıştı doğru ya!

Ama umrunda bile değildim . Öpüşüyordu! Serenayla.......

Polisler beni götürmeye çalışıyordu . Beni çekiyorlardı;

- Bırakın beniiiii ! Ya ben bişey....

O anda maskem düşüverdi! Herkes çığlık attı. O an Serenay ve Emir ' de dönüp bana baktı.

Polisler beni arabaya bindirdi. Gidiyorduk. Bense gözlerim yaşlı duruyordum öyle . Durduk yere suçlanmış , herkese rezil olmuş , sevdiği çocuk ve en iyi arkadaşı tarafından aldatılmış, yalancı durumuna düşmüş , hırsız bir kızdım artık.

Karakola geldik . Beni incelerken , cebimden cüzdan düşüverdi . Ancak içindeki kimlik cüzdanı çalınan kıza ait olan , yani çalıştı cüzdan bendeydi! O cebime nasıl girmişti! Şimdi suçlu bir kızdım artık! Annemi aradılar. Karakola geldi . Sonunda eve döndüm . Annem bile benden nefret ediyordu artık!

Odama geçtim. Herkes uyumuştu. Ama ben , Serenay ı mahvedecektim ! Ve Emir ' i . Gözlerimden rimeller akmış elbisem yırtılmıştı. Ama gittim . Gece evden kaçtım, balo salonuna döndüm. Arka kapından gizlice sızıp kızlar tuvaletinde beklemeye koyuldum. Telefonuma gelen mesajla titredim;

" Yine içeri sızdın demek Büşra!

Dedikoducu Kız"

Bu mesajla resmen altıma sıçmıştım. Eve geri döndüm. Sabah olmuştu. Pazartesi sabahı...

Okula gittim . Ama bir tuhaftı. Herkes ellerinde sigara , bira , üzerlerinde mini etek, südyenlerle geziyordu. Erkekler tişörtsüz... Bir kız vardı kaç gündür gözüme batan. Sarışın bir kızdı. Yanına gitmeye cesaret ettim.

OMG ! O güzel gözleri ile beni süzdü. Elindeki sigarayı içine çekerken. Ne güzel ve keskin gözleri vardı öyle.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SevecenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin