Dedikoducu Kız

29 2 3
                                    

( Medya hikayenin yeni kahramanlarından Ece, yani önceki bölümde Büşra nın yanına gelen kız)

Ece , Büşra ' nın Emir ' e baktığını gördü. ;

- Yoksa sen abime mi aşıksın?

- Ne abisi be ! Hem senin Abi'n şu Ceyda ' nın sevgilisi değil mi?

- Benim 2 Abi'm var . Biri , Can Abi'm , diğeri , Emir Abi'm .

- Emir senin Abi'n mi şimdi!

- Hıhıııı... Sen yoksa ona mı aşıksın?

- Yok canım ne alaka?

- Of abime her kız bayılır . Şimdi gel de seni tanıştırayım onunla !

- Ay dur!

Büşra lafını bitirmeden Ece onun kolundan kaptığı gibi Abi'sinin yanına götürdü.

Ece;

- Abi!

- Efendim Ece?

- Bak bu benim yeni arkadaşım

Emir Büşra ' yı görünce sustu. Ona baktı sadece . 1 dakika boyunca bakıştılar.

En sonunda Ece dayanamadı;

- Ee?

- Hiç! Ya Ece ...

- Ne?

- Sen hiç iyi görünmüyorsun yüzün bembeyaz olmuş. Iyi olduğuna emin misin? Bi tuvalete git bak.

- Abi ciddi misin!

- Evet .

Ece hemen tuvalete koştu. O gider gitmez Emir kolumdan çekti . Ve terasa götürdü.;

- Ne yaptın bana?

- Ne yapmasından söz ediyorsun?

- Hayatımda hiçkimseye böyle hissetmedim ..

- Nasıl yani?

Bu soruyu sorar sormaz dudaklarımız değdi.... Öpüşüyorduk.

O kadar çekici bir andı ki saatlerce yaptık bunu belkide ....

Sonra gecenin sonunda eve döndüm. Çok yorgundum, ama uyuyamayacak kadar da mutlu! Telefonumu elime aldım.

Gördüklerimle kalbim duracaktı . Emir ile öpüşürken resmimiz blog da paylaşılmıştı. Altına da;

" Istanbul , Etiler de Doğukan Akdağ ' nın partisi! Şehri çalkaladı. Ancak şu Öpüşme sonuçları daha bombaydı! Terasta Emir Altınok ile Öpüşme keyfini süren şanslı kızımız da Büşra Yıldırım ! Kim bu kız? Son günlerde okul onu konuşuyor. Bir anda havalandı. Bakalım kanatları kopacak mı? Yoksa yıldızlara mı erişecek?

Öpücüklerle.... Dedikoducu Kız "

Kimdi bu dedikoducu kız?! Bütün mutluluğumu üstümden almıştı.

Sabah okula gitmek için giyindim , ve çıktım. Okula girer girmez beni alkışlamaya filan başladılar. Herkes elinde telefonlarda bloğu okuyordu. Sınıfa zar zor girdim. Serenay ! Elinde blog vardı ! Hani şu ikimizin de sevdiği çocuk Emir le öpüştüğüm !

- Sevdiğim çocuğu çalmak istedin sadece değil mi! Benimle arkadaş olmak gibi bür amacın yoktu !

Dedi. Ve gitti . Çantasını da aldığına göre eve gidiyordu. Peşinden koştum . Koştuğumu görünce durdu .

- Yapacak açıklaman var mı?

-.....

Sahiden yoktu! Ne rezil bir haldeydim ! Serenay bana baktı;

- Yazık be! Sahiden acıyorum sana !

Dedi ve yoluna devam etti . Bense o an ilk ve tek arkadaşımı kaybetmiştim . Gözlerim doldu. Herkes bana bakıyordu . Yerin dibine girmek istedim . Hatta çakılmak. Herkes bana alaycı gözlerle bakıyordu. Aşık olduğum için mi suçluydum? Tam o anda Emir geldi. Beni elimden tuttu ve götürdü. Bahçeye çıktık.

- Çok özür dilerim kendimi tutamadım Büşra!

- Ama ben en iyi arkadaşımı kaybettim bu yüzden ! Hemde sonsuza dek!

- Gerçekten , daha önce hiç bir kıza yapmadım bunu . Ama söz konusu sen olunca...

- Ben farklımıyım senin için?

- Hem de çok farklısın ..

SevecenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin