"Kenapa kamu bertiga prank saya tadi?"Tanya Kaho kepada tiga pelajar yang berdiri di hadapannya sekarang di bilik guru semasa rehat.
"Ahni,dua orang ni jer!Saya tak terlibat!"Bantah Minguk.
"Jangan ingat saya tak nampak!Kamu membawang dengan diorang pasal sayakan?"
"Oh..."Terkedu Minguk seketika.
"Lepas balik ni,saya nak kamu bertiga kemas kelas biar bersih,licin,suci dan tiada kekotoran sekali pun!Esok pagi saya nak tengok macam tu.Arasso?"
"Nea,seonsaengnim"Balas mereka bertiga.
"Dah,korang boleh rehat sekarang"
"Khamsahamidah,seonsaengnim"Ucap mereka bertiga dan berjalan pergi dari situ.
"Ni,semua gara-gara kau!Kau yang nak prank dia dulu"Marah Dongyun kepada Changwook.
"Eh,kau jugak yang setujukan?Aku prank dia"Balas Changwook tak puas hati.
"Eh,korang pergilah kantin dulu.Aku nak pergi tandas sekejap"Suruh Minguk kerana ternampak Hyunbin memasuki tandas tersebut.
"Woi"
"Oi,oi,oi Mak Nyah sotong!"Latah Hyunbin yang terkejut ada orang memanggilnya secara tiba-tiba.
"Uwaaa...Kau jenis yang suka melatah jugak eh.Rugi aku tak rakam tadi"Perli Minguk.
"Kau ni,kan!Suka cari pasal dengan aku!Kau sebenarnya nak apa hah?!"
"Woi,janganlah marah~Ni,aku nak kau rahsiakan hubungan kita"
"Nak rahsiakan macam mana?Kita sendiri pon pergi sekolah guna kereta yang sama"
"Nanti aku suruhlah Seungyoun hyung hantar kita jauh sikit daripada sekolah.Ke,kau nak semua orang tahu yang aku,kau dan Kaho hyung tu adik beradik?"
"Taknak!Taknak!"
"Bagus.Ok,tu jelah aku nak bagitahu kau.Aku caw dulu"Kata Minguk lalu berjalan pergi dari tandas tersebut.
"STOP!"
"Kau nak apa hah,Hyewon?"Tanya Minguk kepada gadis yang tiba-tiba memberhentikannya.
"Kau cakap apa tadi dengan Hyunbin hah?!Kau buli dia ke?!"
"Aku tak buli dia ok!Aku cuma....nak berkenalan dengan dia jer...Salah ke?"
YOU ARE READING
FULL HOUSE
FanfictionKesalahan yang pernah dilakukan oleh appa mereka dulu,membuatkan mereka adik-beradik saling tidak mengenali.Oleh itu,appanya mendapat idea untuk meninggalkan mereka ber-9 di rumahnya yang dinamakan 'FULLHOUSE'. CAST~ -Sowon GFriend -Yerin GFriend -E...