3

13 4 14
                                    

"Elimize ulaşan son bilgilerle size üzücü haberi sunmalıyız. Depo da su bittiği hakkında yazı paylaşan kore cumhurbaşkanı su limitlerini daha da kısıtlayacaklarını bildirdi. Millet lütfen sularımızı kullanırken daha dikkatli olalım. Bir diğer haberimiz ise yeni 316 hayvanın daha dün soyu tükendi. Su ve yemek eksiği yaşayan hayvanlar ölümle burun buruna. Susuz kalan hayvanlar için kapılarınızın önüne bir kap su koymaktan lütfen çekinmeyin."

"Taehyung-ah! Yemek hazır! Artık yemeğe gelmelisiniz yoksa tannie ve sen önünüzdeki boş tabaklara ekmek banmanktan başka yemek bulamayacaksınız." Bir patırtı ardından yeontanın havlamalarıyla mutfağa giren iki bebek. Taehyung belimden hızla çekerken çığlık atmış ve kollarımı tutunabileceğim herhangi bir yerine koymuştum. Bildiğiniz olduğum yerden birkaç adım öteme sürüklemişti beni. Boynuma öpücükler kondururken kıkırdamış ve bende onun omzumda ki parmağını ısırmıştım.

Taehyungla evli olmak ya da bu aşkı sevgiyi yürütmek hiç zor değildi. Hiç bıkmazdınız hiç of demezdiniz hayatımın her anı onunla dolu dolu olmuştu. Eli belime kayarken bir anda şarkı mırıldanmaya başlamış ve beni de kendiyle haraket ettirmeye başlamıştı. Mutfakta bir o yana bir bu yana ilerlerken beni hafif yere doğru eğmiş ve dudaklarıma öpücük kondurmuştu.

"Hayatımdaki ilk ve son aşkıma. Kim Jungkook'un mutlu olacağı bir dünya için canımı bile vermeye hazırım. Dışarda gördüğün her susuz insan için yapıyorum bunu." Eline masada ki doldurduğum kadehi almış ve bana doğru kaldırmıştı. Gözüm anlık pencereden dışarıya kaymıştı. Çok soluk bir hava ve bütün yeşilliklerin kayboluşuna bakmıştım. Dünya ölüyordu. Ama şu an bulunduğumuz ortam nedeniyle bunu sonraya bıraktım onu taklit edip tebessümle bende kendi kadehimi aldım.

"Suya hasret her insan için."

"Suya hasret her insan için."

🌕

"Millet masaların altlarına her yere bakın bu şişeden bulmamız lazım! Suya hasret her insan için!" Ani bir titremeyle derin bir nefes vermiştim. Bacaklarım benden habersiz hareket etmeye başlamıştı bile. 11 kişi yeni yeni ay suyu aramaya başlamışken namjoonun tabletine uyarı geldi. "Kahretsin! Millet burada 3 kişiyi bırakıp diğerlerinin geri dönmesi gerekiyor! 2 gün sonra geri dönülecek  elimize bir şeyler geçmek zorunda. Bambam jackson ve hoseok siz burda kalıp iyice arayın. Chanyeol lisa ve ben nasıl dünya ile iletişim halinde olabiliriz diye bakıcağız. Yoongi ve baekhyun her ihtimale karşı küçük bir ameliyathane hazırlayın bay choi gibi kimseyi birkez daha kaybedemem."

"Ben, jin ve jennie ne yapacağız?"

"Sizde üçünüz bu üssü dolaşmanızı istiyorum. En ufak bir olayda bana ve eğer bir şey olacaksa kesinlikle bize haber vermenizi istiyorum. Herkes verdiğim görevleri uygulasın. Haberleşiriz." Bambam hoseok ve jacksonu burda bıraktıktan sonra bizde tablette ki verilere bakarak burayı dolaşıyorduk. Benim haritaya bakmam gerekli değildi çünkü zaten her yeri ezberlemiştim. Taehyungun burada bir adım bile attığı düşüncesi beni ağlatmaya yeterdi.

Yol ikiye ayrılırken yanımdaki ikiliye baktım. "Ne yapacağız? Ben tek sola gidebilirim." Seokjin arkasına bakıp bir şey demeyi düşünmüştü ama sonra ağzını kapatıp beni onaylamıştı. Seokjin ve jennie sağa doğru döndüğünde bende sola doğru ilerlemiştim. Hafifçe arkama bakmış, onları göremediğim de tablete bile bakmama gerek kalmadan koşmaya başladım. Veri tabanı odasına gidip taehyung'un adını aratmam gerekiyordu. Hem oda numarasını da bulabilir odasın da neler olduğuna bakabilirdim. Taehyung'un çok düzenli bir insan olduğunu düşünülünce odasının nasıl bir halde olduğuna bakabilirdim. En ufak bir ipucu dahi bana yardım edebilirdi. Tabletten nerde olduğuma bakaraktan veri odasını ararken daha hızlı koşturmuştum.

Moon|TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin