Kar

836 8 0
                                    

ARKADAŞLAR bunu bEN KENDİM KAFAMDAN yazDIM BEĞENİRSENİz çOK seviniRiM EĞLENCELİ okUMalaR 😊

Karlı bir günde evde ailesi ile birlikte tombala oynayan 15 yaşında bir kızım evet bu gün morelimi kimse bozamaz ailemle birlikte vakit geçiriyorum , eğleniyorum , bir yanımda sıcak çikolata , diğer yanımda tombala ve taşları çok eğlenceli ve huzur verici . ama çok soğuk gerçekten çok üşüyorum . evde kombi çalışmıyor bu yüzden çok soğuk annem babama dışarıdaki elektrik odasındaki şarterleri kontrol etmesini söylemişti babam ikinizden biri gelsin ve bana el feneriyle ışık tutsun diyince ardından annem yetişti . ben evde tek kaldım ve bu soğuk odada popom donmuştu . ben otururken birden ışıklar gitti e tabi biraz korku bastı beni . sonra ise vızırtı sesleri gelmeye başladı iyice korktum annemler hala gelmediler ve bu korku gittikçe artıyordu ve sanki biri kulağıma üfledi o an büyük bir uykuya dalmışım . gözlerimi açtığımda karanlık bir odanın içinde buldum kendimi . annemler yoktu " anne !! baba!! " bağırdım ama ses çıkmadı "anne ! baba ! burdamısınız ? anne !!! " Aynı şekilde üç dört kere bağırdım hiç ses çıkmadı ve merdivenlerden yukarı çıktım annemlerin odasının kapısı aralıktı ve kapıyı açtığımda babam ve annen tavana asılmış bir şekilde duruyorlardı . bunu kim yapar evin içinde çıt sesi yoktu . ben o kareleri gördükten sonra aşağı indim ve o günden beri hala koltukta oturuyorum ve hala annem ve babam asılı duruyorlar ne eve giren çıkan var ya da evden kesinlikle ses çıkmıyordu ben o şekilde haftalardır koltukta oturuyorum .

KISA EFSANELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin