TUPAC'IN ÇOCUKLUĞU VE GENÇLİĞİ

65 1 0
                                    

Ailecek Baltimore'a taşındıktan sonra Baltimore Sanat Okulu'na gitmeye başladı. Müziğe ve şiire büyük bir ilgisi vardı. Niccoló Machiavelli, (Sonradan bu yazardan etkilenerek ismini "Makaveli" yaptı.) Sun Tzu, William Shakespeare gibi büyük yazarları okumayı çok seviyordu.

Tiyatro kursuna gidiyordu ve çok başarılıydı. Şiirler yazıyordu ve arkadaşları onu çok seviyordu. En yakın arkadaşı ise günümüzde Will Smith'in eşi olan Jada Pinkett'dı.

Fakat ne yazık ki bu güzel günler kısa sürdü. Yaşadıkları ghettoda polislerin operasyonları artırıp iyice zulmetmeye başlamaları üzerine Kaliforniya'ya taşınmak zorunda kaldılar.

O günler Tupac'in en kötü günleriydi. Fakirleşmişlerdi, berbat bir yerde yaşıyorlardı ve Afeni uyuşturucu bağımlısı olmuştu.

İşte bizim bildiğimiz Tupac, burada oluşmaya başladı.

Orada anladı ki ülkenin heryerindeki siyahilerin durumu aynıydı. Asiliği artmaya başladı. Okulda ırkçılık, uyuşturucu ya da cinsel hayat yerine cimnastik dersi alıyor olması onun canını çok sıkıyordu. Üstelik annesinin kendisini fena halde salıp uyuşturucuya bulaşması Afeni ile arasını epey bozdu ve evden ayrıldı.

Hayatı mahvoluyordu, blunt atmaya (Marihuana - Esrar içmek) başladı, torbacılarla ve kadın pazarlayanlarla dolaştı. Onu sadece onların anladığını düşünüyordu.

Liseyi bıraktıktan sonra yapmak istemediği birşeyi 2 hafta boyunca yaptı : Uyuşturucu satıcılığı. Ama bu işi sevmediği için beceremedi ve bıraktı.

Rap ile tanıştığında bu müziğe bayıldı ve en büyük hayali bir "MC" olmak oldu.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

BÖLÜM SONU

Arkadaşlar bölümler biraz kısa oluyor farkındayım fakat uzun uzun anlatıp sizi sıkmak istemiyorum, ayrıca herşeyi de bir çırpıda anlatırsam bu kitabın bir mânâsı kalmaz.

Anlayışınız için teşekkürler.

Tupac Amaru Shakur'un HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin