Każdego dnia od już roku.... Szymon siedzi przy łóżku Asi, patrzy na jej bladą twarz i trzyma ją za rękę. Każdego dnia szanse Asi maleją, według lekarzy.... ale Szymon ciągle ma nadzieje że jego ukochaną się w końcu obudzi i znowu będą szczęśliwi....razem.... przyjaciele prosili go wiele razy żeby poszedł do domu się przespać i coś zjeść, a on uparcie mówił że.... musi zostać przy Asi....że chce być przy niej kiedy się obudzi. Jadł bardzo mało i prawie wogule nie sypiał. Wiedział....może Zatońska go słyszy więc czytał jej, jej ulubioną powieść, którą tata Asi przyniósł z domu, czasem czytał jej gazety z informacji z kraju żeby wiedziała jak się obudzi co się dzieje.... Kiedy wszyscy się już poddali i stracili nadzieję że kobieta się obudzi..... tylko on był przy jej łóżku i czuwał nad nią.
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
Hej! Oto wstęp do części 2 ,,Zauważ i pokochaj mnie" czyli...... ,,Zostań jeśli kochasz" mam nadzieję że ta część również wam się spodoba i wytrwale do końca.
W tej książce co rozdział będą pytania na które zachęcam was abyście odpowiadali. Może któraś z waszym odpowiedzi będzie dla mnie inspiracją? Albo może dowiecie się czy jakąś wasze teoria się sprawdzi?Pytania:
1. Jak myślcie, za jaki czas Asia się obudzi? I czy wogule się obudzi?
2. Czy Szymon W końcu się podda i przyzna rację Lekarzą że Asia ma małe szanse?
3. Kto był sprawcą wypadku?Nara!!!
CZYTASZ
Zostań jeśli kochasz... ~PiP~ [cz.2]
FanfictionAsia miała wypadek... została wprowadzona w stan śpiączki farmakologicznej, Szymon jest bardzo załamany stanem ukochanej. Bo nie wiadomo czy Asia się obudzi...