Bună bună! Presupun că începutul mereu e cel mai greu, nu? Sau cel puțin așa sper😅. Am amânat mult timp până să fac acest pas. Mereu ajungeam la concluzia "Ce aș avea de pierdut?" dar la finalul fiecărei zi eram în același punct. Nesigură, așteptând MOMENTUL POTRIVIT.
Să fim serioși. Niciodată nu e momentul potrivit, ci noi trebuie să facem momentul potrivit. Oricum, aș vrea să discutăm mai multe despre subiectul ăsta altă dată.
Acum aș vrea să fac o mică introducere. În primul rând, mă numesc Ioana, sunt la liceu și îmi place foarte mult să scriu. Mi-am dat seama de acest lucru de curând. Incepusem să citesc diferite bloguri și începea să mă pasioneze acest lucru. Am analizat puțin situația și mi-am dat seama că aș putea încerca și eu. Din nou "Ce aș avea de pierdut?" .Mereu când primeam temă la română să scriem o compunere sau un eseu, îmi era foarte greu să mă limitez la numărul de rânduri cerute. Începutul mereu era cel mai greu, niciodată nu știam cum să formulez primele propoziții dar mai apoi pe parcurs ideile curgeau, mă pierdeam în detalii încât uitam de fapt de la ce idee plecasem. I-am spus unei prietene că mi-ar plăcea să îmi fac o pagină și să am propriul meu blog. Bineînțeles, pentru asta este și un cost. Mă gândeam "Dacă mă voi apuca să scriu iar cu timpul îmi voi da seama că nu asta e ceea ce îmi doresc?"De aceea, mi-a recomandat această aplicație. Am descarcat-o și m-am uitat să văd ce e pe aici. Da, sunt conștientă de faptul că această aplicație este pentru cărți nu pentru a începe un blog. Dar HEI totul are un inceput, iar eu am ales să îmi pun rădăcinile aici.
Aș vrea să abordăm diferite subiecte. Pentru a vă lămuri pe scurt, acesta aș vrea să fie un blog motivațional, dar tot o dată un loc de a împărtăși întâmplările, preferințele mele. Cred că fiecare persoană are nevoie la un moment dat de câteva sfaturi, iar pentru asta sunt eu aici, indiferent de vârsta și experiența pe care o am.
La fiecare pagină voi lăsa câte un citat care cred eu că se potrivește cu tema abordată:
"You have one fucking life. Do something about it." ("Ai doar o viață. Fă ceva în privința asta")
~eu:
CITEȘTI
Blog
Teen FictionAcesta este blog-ul meu. Aici voi dezbate diferite subiecte de la sfaturi, călătorii, întâmplări din viața mea până la ultimele bârfe auzite.