No servuss!
Îmi pare rău, nu am mai scris de ceva timp. Sinceră să fiu nu am avut atât de mult timp liber. Da, da știu dacă îți dorești ceva cu adevărat îți faci timp, depinde de prioritățile tale. Dar am să las scuza că nu am avut timp=)).De fapt, mă gândeam la un subiect pe care să îl deschid. Am zis să nu fie la fel ca precedentele atât de serios, ci să schimbăm puțin. Mi-a venit ideea asta după ce îmi comandasem ceva de pe Instagram. Da, doar acum am aflat că sunt FOARTE multe conturi de Instagram de unde îți poți cumpăra diferite haine și cel mai important pentru mine e că sunt VINTAGE.
Am descoperit un cont,, tartavintage,, pe care îl recomand și chiar sper să întrați puțin să vedeți despre ce e vorba și vă zic sigur că nu o să regretați. Contul e pe tema vintage, după cum vă dați seama din nume și e perfect pentru mine deoarece fata care vinde hainele e din județul de unde sunt și eu. Așadar, nu a mai trebuit să plătesc transportul ci m-am văzut direct cu ea.
*ca o mică paranteză* Vorbeam cu ea la cât și unde să ne vedem, iar după ce ne-am întâlnit, ne-am dat seama amândouă că de fapt ne cunoșteam și nu ne mai văzusem de aproape un an. M-am bucurat foarte mult să o revăd. Faptul că ne cunoaștem probabil e un plus și asta mă face să mai cumpăr haine de la ea.Îmi comandasem un sacou alb în dungi verticale și o curea maronie. Superbe amândouă. Inițial nu le cumpărasem pentru a le purta împreună, însă nu arata rău absolut deloc combinate.
Din păcate vremea de afară nu mă ajută atât de mult pentru a purta sacoul, dar sigur va veni rândul lui după primele semne de sosire a primăverii.Cum ziceam aceste două piese vestimentare duc spre un aer mai vintage. Am descoperit că am un punct sensibil pentru stilul ăsta. Ce-i drept mi-am dat seama de asta acum aproximativ un an. Înainte eram mai mult sport iar acum spre clasic/elegant. Bineînțeles, depinde de mine și de dispoziția mea. Uneori pur și simplu simt să port un hanorac și o pereche de blugi.
Nu știu dacă pe viitor îmi voi mai schimba stilul vestimentar sau voi rămâne spre latura asta, însă încerc să mă bucur și să descopăr cât mai multe lucruri fiind deschisă spre a cunoaște și alte stiluri.
Sunt curioasă cum alte persoane își descoperă stilul său propriu de vestimentație. Eu de exemplu, eram curioasă în ce categorie mă aflu. Vedeam multe poze însă la inceput consideram că mă încadrez în toate câte puțin. Îmi venise ideea într-o seară să caut pe net cât mai multe stiluri de vestimentație pentru a vedea într-adevăr unde mă încadrez. Descoperisem stilul vintage și din acel moment am ramas înnebunită după aceasta latură, nu doar în vestimentație ci și în muzică, fotografie. Stăteam pe Instagram și găseam tot mai multe fotografii vechi sau cel puțin cu un filtru care duceau ușor spre o perioadă mai veche. Le ador și acum. Ce e drept, și acest stil e complex. Poate fi mai sport sau elegant. Momentan consider că mă aflu în ambele situații. La început, cum am zis eram mai mult sport însă de o vreme mă fascinează și eleganța. Adică, nu poți fi mereu intr-o pereche de blugi și un tricou, nu?
Cel mai important lucru însă e să te simți tu confidence oricum te-ai îmbrăca, având orice stil de vestimentație . Nu trebuie să îți fie rușine să te înfățișezi cum ești tu cu adevărat. Până la urma urmei, vestimentația reprezintă tipul tău de personalitate. Să nu îți fie rușine cu tine. Ai încredere și ceea ce porți va arăta de 10 ori mai bine. Nu asculta părerile altora, important este să îți placă ție ceea ce porți. Și eu la început auzeam,, te îmbraci ca un băiat ,, sau ,, te faci de rușine cu aia pe tine,,. Eu am reușit să trec peste asta, deoarece am conștientizat că orice ai face nu ai cum să îi mulțumești pe toți, iar dacă eu am reușit sunt sigură că vei reuși și tu. Persoanele care te-au judecat la început vor incepe să te admire la final. Încă un lucru, nu purta ceva care nu te reprezintă, de dragul cuiva sau dacă nu te simți confortabil, crede-mă nu merită efortul.
Deci, tu ce stil de vestimentație ai și cum l-ai descoperit?
CITEȘTI
Blog
Teen FictionAcesta este blog-ul meu. Aici voi dezbate diferite subiecte de la sfaturi, călătorii, întâmplări din viața mea până la ultimele bârfe auzite.