Iubire=fericire

52 5 4
                                    

No servus! Vai, în sfârșit am găsit intro-ul perfect. Din primele cuvinte dezlănțui ardeleanca din mine =)).
Sinceră să fiu, mă tot gândeam la un salut pe care să îl folosesc de fiecare dată când încep un capitol, iar acel,, bună bună ,, era prea basic pentru mine. Acest,, servus,, aș vrea să arate faptul că încerc să fiu cât mai naturală și că nu trebuie să am neapărat un limbaj formal. Cum ziceam în alt capitol, mă pricep foarte bine la a devia de la subiect=))

Acum câteva zile am avut o temă la limba engleză. Nu știu cum se face dar până acum mereu a fost vorba de un test sau o temă de la școală. Dar sunt o adolescentă, care își petrece 6-7 ore pe zi în acea clădire, iar eu incerc,, să culeg,, ceea ce e mai interesant pentru mine. Cum spuneam, am avut o temă la engleză, unde trebuia să dezbat printr-un mic comentariu, opinia mea despre o frază. Bine, în mod normal am avut două fraze dar unul din ele mi-a atras atenția mai mult: "Where there is love there is happiness" Dacă ar fi să o traduc "Acolo unde este iubire acolo este fericire". M-am gândit mult la subiectul ăsta, chiar am și căutat pe net diferite răspunsuri. Toate site-urile le-am luat pe rând iar după mine, toate duceau în același punct, aceeași concluzie. După perspectiva mea:

Când ne simțim îndrăgostiți, (when we fall in love-clar sună mai bine în engleză dar trecem peste) tot ce e în jurul nostru este mult mai frumos, e văzut cu alți ochi, parcă totul este roz și orice problemă peste care am da se va rezolva floare la ureche. Sunt sigură că vom găsi fiecare în viața noastră pe cineva care ne va da lumea peste cap. O va întoarce la 180°. O persoană căruia îi vei putea spune lucruri pe care nu le-ai împărtăși cu altcineva iar aceasta va asculta cu atât interes încât ar vrea să audă și mai mult. O persoană care va da orice să vadă la sfârșitul buzelor tale un mic zâmbet. O persoană lângă care te vei trezi în fiecare dimineață simțindu-i pielea fină lipită ca un magnet de a ta. O persoană care se va liniști după o zi grea, doar auzindu-ți glasul. O persoană care îți va tăia respirația când îți va oferi o mică atenție printr-un cadou. O persoană a cărei îmbrățișare te va face să uiți de orice stres și problemă, simțindu-te în aceleași timp în siguranță. Iar lista poate continua, bineînțeles. Acestea sunt momente de fericire din viața ta pe care le-ai experimentat sau le vei experimenta cu siguranță. Dar aș avea o întrebare. De ce atunci când auzim această frază ne referim de cele mai multe ori la iubirea dintre două persoane? A te simți îndrăgostit nu se bazează doar pe legatura pe care o ai cu cineva. Poți să te simți îndrăgostit de raza de lumină care îți mângâie față în fiecare dimineață, de momentele pe care le petreci singur în liniște doar cu gândurile tale, de diminețile în care dansezi singură prin casă ca o nebună pe melodiile vechi în pijamale, de câteva fotografii făcute în locurile preferate, de momentele în care alergi prin ploaie ca un copil naiv, de momentele petrecute cu cei dragi ție, de momentele în care râzi cu lacrimi alaturi de cei mai buni prieteni ai tăi, de momentele în care stai și citești o carte, având un ceai fierbinte lângă tine iar pe geam picăturile de ploaie lovesc asfaltul și multe altele. Da, și acestea sunt momente frumoase din viața noastră de care ar trebui să ne bucurăm. Momente mici, cărora poate nu le dăm o însemnătate atât de importantă. Însă, acestea sunt cele care contează cu adevărat. Ar trebui să fim recunoscători pentru ceea ce e in jurul nostru și să ne deschidem mai mult ochii pentru a vedea frumusețea care se află fix în fața noastră.

În concluzie, ar trebui să fim fericiți, să ne bucurăm pentru lucrurile micuțe care ni se întâmplă și să le descoperim adevărata valoare. Iubirea este peste tot, o putem găsi foarte ușor la fiecare colț, totul depinde doar de noi și de cum dorim să privim lucrurile.

Citat: "Totul este frumos dacă te uiți la el cu dragoste. "
"Everything is beautiful when you look at it with love."

BlogUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum