🍊
Balkabağı'm: Sonunda mezun oluyormuşsun.
Üniversiteyi 6 senede bitirdikten sonra yüksek lisansı 2 yıllık tam zamanında bitiriyor olman şaşırtıcı.Batu: Sen ne zaman mezun oluyorsun, balkabağım?
Balkabağı'm: Ben de bu sene mezun oluyorum ama sayende henüz lisanstan.
Batu: Neden sebebi benim?
Balkabağı'm: Senin yüzünden Fransa'dayım, Batu.
Senden kaçıp buraya geldim.
Fransa'da burslu okumak ne kadar zor senin haberin var mı?Batu: Okulu değiştirmen kâfi olurdu.
Ülke değiştirmene gerek yoktu.Balkabağı'm: Anlamıyorsun, Batu.
Mecburdum!
Yaptıklarından sonra orada yaşamaya devam edemezdim.Batu: Yine bilmece gibi konuşuyorsun.
Ve ben yine hiçbir şey anlamıyorum.Balkabağı'm: Anlamanı beklemiyorum, Batu.
Ya da bu konu hakkında düşünmeni.
Sadece kafa dağıtıcı sohbetimize devam edelim.Batu: Kafa dağıtıcı?
Bu kadar mı yani?
Sadece kafa dağıtıcı bir mesaj kutusu muyum senin için?Balkabağı'm: Ne bekliyordun, Batu?
Hayatımı yerle bir etmişken tatlı aşk sözleri fısıldamamı mı?
Üzgünüm, ma miel, artık gerçekten bir ruhum yok.
Tüm ruhumu bir kişiye verdim.Batu: Bana mı?
Balkabağı'm: Gerçekten bu yüksek doz özgüven konusunda bir şeyler yapman lazım.
Batu: Ruhunu kime verdin?
Balkabağı'm: Sana değil.
Batu: Kime?!
Balkabağı'm: Seni zerre kadar ilgilendirmiyor, böğürtlen reçelim.
Batu: Putain!
Balkabağı'm: Kendine küfretemen psikolojik rahatsızlıkların başlangıcına işarettir.
Uzman tavsiyesi almak ister misin?Batu çevrimdışı
Balkabağı'm: Ah, zavallım!
Tüm yaptıklarına rağmen böğürtlen reçelimsin.
Ve ben böğürtlen reçeline bayılırım.🍊
Bonne nuit, darlings!
Gecenin son, yeni günün ilk bölümüne hoş geldiniz! Umarım iyisinizdir. Bizim artık uykumuz geldi. Güne veda ediyoruz. Yarın birimiz için okul diğeri için iş var. Artık uyku alemine dönmeliyiz. Yorumlarınızı bekliyoruz. We löv yu, bebitoskiler!
Deniz & Mavi UZAY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sillage // TEXTING
Short StoryWe love Anonimus. 🎶 Kimse bilmez kimse bilmez... 🎶 Bu bir anonim kreşendosudur. Eğlenceli bir şeyler olacak. Umarım bizim kadar eğlenirsiniz. Küçük bir uyarı; Her dilde küfür içerir! 💜 Uzay Kardeşler 💜 Sillage: (Fr.) Kokunun izi. Sevdiğin bi...