- 2 -

578 29 18
                                    

Birkaç gün sonra Wakanda

Natasha içerideki odadan gelen sesleri dinleyerek kahkaha atarken Wanda'da ona eşlik ediyordu. Yeni uyandırılmış Bucky de bu kızıl kadını nereden tanıdığını hatırlamaya çalışıyordu. Sam ise Nat'ın ne yaptığını anlamaya çalışıyordu anladığında ise kahkaha atmaya başladı.

- Jeton kaç köşeli?

Wanda'nın sorusuna Nat yanıt verdi.

- Köşesi yok Wanda olsa olsa paraşütlü olur çünkü köşe sayısı ne kadar artarsa jeton o kadar yuvarlak şekle benzemeye başlar.

- Bilimsel açıdan değerlendirmene gerek yoktu.

- Tony'nin ve Harry'nin yanında kala kala böyle oldu.

- Harry?

- Önemli biri değil.

Natasha içinden aslında ne kadar önemli olduğunu geçirdi. Ve de Wanda'nın zihnini okuduğunu. Wanda kaşlarını çatarken ağzından neredeyse bir "OHA" nidası kaçırıyordu.

- Wanda ne oluyor?

- Seni ilgilendirmez Wilson.

İçeriden gelen "mucuk mucuk" sesleri tek duyan kişi olan Nat yavaşça kapıyı aralarken herkese sessiz işareti yaptı. Kapı tamamen açıldığında herkes öpüşen bir Stony ile karşılaştı. Sam bağırarak gözünü kapatırken, Rhodey tek eliyle Wanda'nın diğer eliyle kendinin gözünü kapattı. Natasha ise şokla ona bakan Steve ve Tony'e bakıyordu. Aynı anda ona doğru yürümeye başlayan Tony ile Nat'ın kahkahası hızlandı.

- Beni buraya Steve ile barışmam için getirdin.

- Steve demeye başlamışsın.

Natasha olduğu yerde dururken Tony sinirli bir şekilde ona daha çok yaklaştı. Tony tam burnunun dibinde bittiğinde Natasha Tony'nin çenesine yumruğu geçirdi. Yumrukla yere yapışan Tony ile Wanda'da gülmeye başladı.

- Bir daha bana meydan okumadan önce kendini korumaya al Tony.


Birkaç dakika sonra okula gideceğim :( :) iki tepkiyi birden yaşıyorum...

OĞLUM || WİNTERWİDOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin