Touch my neck and I'll touch yours
Addison: Atsiprašau, kad taip staiga dingau..
Addison: Daug problemų turiu, kurias reikia tvarkyti...
Addison: Ughhh aš tokia verksnė..
Sebastian: Pasakokis, jei tai nėra labai asmeniška *smiley face*
Addison: Gal atrodysiu, kaip maniakė ar sociopatė. Jau net nebežinau, kaip galiu pasirodyti tavo akyse.. Mano buvęs vaikinas Marcus mane persekioja, neduoda ramybės. Darbas varo iš proto.. Draugams reikia pagalbos.. Kartais atrodo, kad daugiau nieko neveikiu tik vaikštau kaip siela. Kūną palieku lovoje. Tiesiog siela be kūno. Nežinau, ar ką nors supratai, nes per ašarų takus nieko nematau..
Sebastian: Aš pabūsiu tavo psichologas. Labai linksmas psichologas, kuris tau siūlo išgerti ramunėlių arbatos, įsijungti romantinį filmą ar kokį nors kitą. Kad ir veiksmo filmą lol. Užsisakyk picos net. Žinok padeda *smiley face*
Addison: O kaip tai išspręs mano problemas? *sad face*
Sebastian: Aš būsiu tavo problemų sprendimas. Žmogus, kitoje ekrano pusėje *heart emoji*
Addison: Galbūt turi filmo pasiūlymą? *smiley face*
Sebastian: Fast and Furious 7 haha (lt. Greiti ir įsiutę 7)
Sebastian: Captain America: Winter Soldier lol (lt. Kapitonas Amerika: Žiemos karys)
Addison: Ačiū.
Sebastian: Už ką? Aš nieko nepadariau haha
Addison: Kad ir nedavei normalaus patarimo, bent buvo pasiūlytas problemos sprendinys haha
Sebastian: MOTERIE, NESITYČIOK
Addison: wish u were here... (lt. norėčiau, kad būtum čia..)
Sebastian: viskas su laiku, saulyte :)))
Trečiasis asmuo:
Tą naktį tarp 2 žmonių įsižiebė viltis. Galbūt jie bus išgelbėti? Galbūt nebereiks daugiau verkti naktimis atskirose lovose? Addison įsijungė "Captain America: The Winter Soldier", įsipylė taurę vyno ir atsipalaidavo. Apie nieką daugiau nemąstė. Merginai labai reikėjo poilsio. O kaip Sebastian? Vaikinas užmigo su mintimis apie ją. Tą "Tinder" mergina, kurią mėgsta. Jis stengiasi ją pažinti, tačiau, kaip jai atskleisti, jog jis - Sebastian Stan. Žmogus žinomas milijonams, bet neranda mylimosios, kuri suprastų jį, kuri būtų šalia jo lengviausiais ir sunkiausiais momentais. Jam nereikia laikinumo. Jam reikia pastovumo. Ar Addison sugebės jam tai suteikti? Ar ateitis ir planai, jų kelyje?
Parašiau dar vieną dalį jums! Ši dalis rašėsi sunkiausiai, nes dėl paskaitų ir darbų neišeina prisėsti ir parašyti:))) Ši dalis gavosi nelabai gera, bet sudėjau visą savo širdutę. Tikiuosi, jums patiks!
Yours truly,
littlesadsometimes :))