Szia Eva vagyok! (ejtsd: Evá) Azt gondolod, hogy ez egy klisés tini love story lesz? Nem ismersz te engem akkor. Az én életem ha action-ről van szó akkor az egyeltalán nem átlagos. Ritkán történnek velem izgi dolgok, de ha igen az akkor úgy üt mint a dühös tanár az asztalra a naplóval. ( számíts további ilyen indokolatlan, béna hasonlatokra tőlem ;) ) Először is betekintést adok az előéletembe: Az általános iskolában én voltam a duci kislány aki csendes és csak úgy elvan magával és pár barátjával. Egészen addig amíg hetedik osztály előtt le nem adtam 15 kg-t. Ez egy bonyolult story lehetne rá egy egész könyvet szánni, de most nem ezért vagyunk itt. Ezt azért mondtam el mert itt is az egyik motiváció egy fiú volt. Neki ebben a könyvben nem lesz sok szerepe. Röviden ennyi: általános iskolai "szerelem". Mára már ő a legjobb fiú haverom és eszemben sincs összejönni vele. Szóval miután lefogytam, könnyebb dolgom volt a fiúknál. A következő nyáron összejöttem az első (és eddigi életem utolsó...Volt még egy barátnőm, igen olyan barátnő,de ő más tészta) barátommal, akivel életem legromantikusabb első csókját éltem át. Minden meg volt: Hold fény, romantika és a gondolat a fejemben mikor rátapasztotta az ajkát az enyémre: Most mi a francot csináljak???Hát igen... Én első csók közben ezen gondolkodtam. XD Utána volt még pár heves csókunk aztán ennyi mert nem találkoztunk többet (szerencsére) mivel ez egy hittan táborban volt...( I'm the bad gay... na jó nem XD) Még két hónapig bírtuk a távkapcsolatot. Az alatt átéltem egy molesztálást és azt, hogy ez a kedves barátom megcsalt párszor. (itt 13 éves voltam) Egy évvel később meg kiderült, hogy végig a nővérem tetszett neki... Na mindegy.
A következő helyzet már izgisebb és durvább is úgy, hogy már most figyelmeztetek mindenkit, hogy forrósodni fog már a levegő. Minden ott kezdődött, hogy egy haknira mentem kisegíteni a testvéreimmel egy zenekarhoz. (zenélek) Ott találkoztam (Hívjuk mondjuk Gábornak) Gáborral. Róla azt kell tudnod, hogy egy fikarcnyit idősebb... na jó mondjuk k: akkor volt 27 éves. Ne ítélj el, nekem az idősebbek jönnek be na. XD Ez amúgy 2017 nyarán volt, egy évvel az első boyfriend után. Gáborral elég közel kerültünk egymáshoz. Tette nekem a szépet én meg hagytam annak a tudatában, hogy párja van. Aztán egyik este megtörtént egy kis dolog... Mit szépítsem? Megérintett ott lent. (OMG Eva mintha egy szemérmes kislány lennél. Bár lehet, hogy azért van mert tudom, hogy elfogja olvasni a barátnőm...de mindegy legyőzöm ezt és nem kertelek.) Kényeztetett ott lent és igazából nem nagyon éreztem semmit mert ruhán keresztül volt. Egy idő után megkérdezte, hogy elélveztem e már. Hazudtam. Tudom nem szép dolog,de nem tudtam mit csinálni félénk voltam és 14 éves. XD Utána én is könnyítettem rajta kézzel. Másnap beszélgettünk kicsit, de láttam rajta a távolságtartást amit teljes mértékben megértek, de azért rosszul esett. És itt is a lényeg: meg kaptam egy ideig, de nem lehetett teljesen az enyém. Innentől csak ilyen storyaim vannak.
A következő kis vissza tekintés nem régen történt. Ismét ne ítélj el, de ez a tag 29 éves volt. Jó na ne bánts XD Néhány szösszenetet mutatok csak belőle: " Ültünk a padon a tesómmal, hallgatjuk a zenét. Egyszer csak mögém jön és megfogja a vállamat, az ágyékát a hátamnak szorítja. Totális izgalomba jöttem." " Bent vagyunk a tömegben ketten, nézzük a koncertet. Egyszer csak átkarolja a vállamat és simogatja." "Részegen megyünk végig az utcán. Körülöttünk bulizó emberek feltehetően a legtöbb részeg. Jön felém egy csávó és táncolni hív, de akkor ő elküldi tőlem és odébb vonszol." " Nézünk egymás szemébe, mindkettőnk valószínűleg ugyanarra gondol, felém hajol...de aztán hirtelen egy sohajtással megfordul és elmegy." "Beszélgetünk és megölel szorosan, meg kérdezi: Na, mi van?- válaszolok- Most így jó..." Ennyi lenne vele kapcsolatban. Természetesen neki is van párja úgyhogy a dolognak lőttek...megint. Na mindegy már nem is fontos.
Ennyi lett volna ez a kis nosztalgiázás. A kovetkező részekben már részletesebben kifejtem, hogyan nem jön össze nekem semmi.Egy-egy fiúról legalább 5-8 fejezet szólni fog (legalábbis úgy tervezem XD) Elsőként jön London ahol nagy meglepetések vártak rám, utána pedig Erdély ahol még nagyobbak...
by: Eva
ESTÁS LEYENDO
Boys I've never had
No FicciónEva vagyok,(ejtsd: Evá) egy totálisan átlag alatti lány, duci, alacsony és egy nagy szerencsétlenség ha a fiúkról van szó. Három fajta tinédzser van a Földön ha a szerelemről van szó. Vagy az vagy akinek összejön, vagy az akinek majd az egyetemen le...