-1-

3.7K 51 0
                                    

Bayan Victors kızının odasına doğru şiddetle yönelmişti. Akşam yemeğinde duydukları yüzünden hâlâ şokta sayılabilirdi.

"Ben erkeklere karşı bir şey hissetmiyorum, elimde değil."

Kızının bu sözleri beyninde şimşeklerin çakmasına neden olmuştu. Bir an için bunun ergenlik döneminden kaynaklandığını düşünmüş olsa bile kızının kararlılığı gözünü korkutmuştu. Mia...

Her düşündüğünü yapan Mia. Her istediğini kayıtsız başaran Mia. Şu sıralar kimliğini arıyordu. Peki o böyle olmayı seçmiş miydi? Hayır bu bir seçim değildi. Zaman zaman Tanrı'ya "7 milyar insan içinde neden ben böyle doğmak zorundaydım?" diye cevapsız sorular yöneltiyordu. Evet belki bu kimliği anlayalı çok bir zaman geçmemişti ama şimdiden hayatı zehre dönmüştü. O sadece diğer insanlar gibi hayatına devam etmek istiyordu. Eşcinselliği sadece cinsellik olarak düşünen insanlardan bıkmıştı. İnsanın iç dünyasında duygu denilen bir şey de bulunuyordu. Ve Mia sadece duygularını rahatça yaşamak istiyordu. Beyinleri cinsel organında olan insanların suratlarına yumruk geçirmek istediği zamanlar çoktu...

Bazı zamanlar da kurstaki o kıza kızıyordu. O olmasaydı belki de bu kimliği daha geç fark edecekti. Sorunlarının daha az olduğu bir dönemde öğrenmeliydi hislerini. Şu sıralar isteyeceği en son şey, başka bir problemdi.

Evet ondan hoşlanmıştı belki de çok sevmişti. Ama elinde olsa bunları hissetmeyi seçer miydi ki?

Eşcinsellik Bir Seçim Değildir (Lezbiyen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin