Veeeee 100. Bölüm özel one-shot ınızzz!!!!🎉🎉🎉🎊🎊🎊
Başlık: Waow Man And French Style Draw
Tony, derin bir nefes aldı ve gülümsedi.
İnsanların arasına karışmadan önce depresif halinden tamamen arındı ve onu gıcık eden kravatını düzelttikten sonra devasa kapıları iterek partiye katıldı.Bu davete kesinlikle isteyerek katılmıyordu. Ama Pepper'ın topuklu ayakkabılarını kulaklarından sokup burnundan çıkarması riskini göze alamazdı. Öfkeli bir Pepper Potts pimi çekilmiş bir el bombasından çok daha tehlikeli olabilirdi.
Stark Endüstrilerinin silah satışını durdurmasının ardından düşen hisselerini düzeltmek için buradaydı bir nevi. Yıkılmadık ayaktayız pozu önemliydi.
Bir süre yapmacık insanların, yapmacık gülümsemelerine, yapmacık karşılıklar verdikten sonra sıkıntıyla iç geçirdi kahve gözlü adam. Şu anda evde oyuncaklarla uğraşabilirdi.
"Bay Stark, sizi gördüğüme çok sevindim. Genelde bu tarz davetlerde sizi pek göremiyoruz."
"Evet genelde sıkıcı partiler yerine eğlenceli olanları tercih ediyorum. Bayan eee-"
"Romanoff. Natasha Romanoff, Bay Rogers'ın asistanıyım."
Taamam, Bay Rogers da kimdi be?
Kızıl kadın sanki adamın zihnini okumuşçasına gülümsedi. "Bay Rogers bu galerinin sahibidir, çizdiği resimleri sergilemek için bu daveti verdi. İsterseniz sizi tanıştırabilirim."
Tony istemiyordu. "Elbette, neden olmasın?"
Kızıl kadının peşinde bütün salonu yara yara ilerlerken Uzun sarışını gördüğünde durakladı.
"Vay canına." diye geçirdi içinden, çünkü adam gerçekten vay canınaydı.
Ve Steve kızıl saçlı arkadaşının arkasından gelen adamı gördüğünde durakladı.
"Vay canına." diye geçirdi içinden, bu adamı Fransız kızları gibi çizmek istiyordu.
Kısaydı ama ilham gelmiyor ve bir yılın ardından bu kitabı bitirmeliyim artık dedim.
Yani I AM COME BACK BİTCHES.
200. Bölümde belki farklı bir tane ya da bunun devamını yayımlarım.
Ama bunu okuyup da ilham gelirse, çalabilirsiniz. Okumaktan zevk alırım. Çalın hatta, ciddiyim ben Bi bok beceremiyorum çünkü jdjcjfvjfngm