Mijn verhaal

22 4 2
                                    

Hallo, ik ben Joris. Ik ben 21 en zit al 1jaar in de gevangenis. En nu ben ik klaar voor mijn verhaal te doen over de fouten die ik heb gemaakt en waarom ik hier zit.

4 jaar geleden leerde ik een meisje kennen, Estelle. Ik leerde haar kennen op school, in de pauze. Het was 23 September 2015. In te pauze zag ik haar lopen en ik bleef kijken.

Toen opeens kwam ze naar me toe en begon ze te praten, ze zag er nerveus uit maar ik voelde me wel goed bij haar. We besloten om na school iets te gaan drinken, en naar het park te gaan. De bel ging, het afscheid was een beetje apart. We gaven uiteindelijk een snelle en een beetje een geforceerde knuffel. Toen het half vier was en de bel ging kreeg ik een lach op mijn gezicht! Het is zo ver!

En ze stond met een glimlach te wachten, ze was nog een beetje nerveus maar het was al iets minder dan in de pauze. We stapten met zen twee naar het cafeetje om de hoek. We bestelden alle twee een milkshake.

Toen de milkshakes op waren stelde ik haar voor om haar te trakteren en dat deed ik dan ook! Ik had nog nooit eerder zo een band gehad met een meisje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Toen de milkshakes op waren stelde ik haar voor om haar te trakteren en dat deed ik dan ook! Ik had nog nooit eerder zo een band gehad met een meisje. Ik voelde me goed bij haar en veilig. Na de milkshakes besloten we nog een wandeling te maken in het park. We stapten door het park tot we opeens elkaars hand namen. Ik dacht dit is het moment. We gaven elkaar een knuffel. En opeens kuste ze me. Het was het beste moment van mijn leven!

Toen ze naar huist moest en ze nog maar de straat uit was voelde ik al en leegte. Ik wist dat zij de gene was die goed was voor me. Zij liet mij lachen, ik liet haar lachen, zij maakte me blij & ik maakte haar blij. Die avond kreeg ik nog een bericht van haar dat ze het tof vond en ze vroeg of we nu een relatie hadden. Natuurlijk zei ik ja! De dagen, de maanden en zelfs de jaren liepen voorbij. Toen we twee jaar samen kreeg ik een job bij een architecten bedrijf. Ik zou per maand €4000 en mijn vriendin €500 per maand. We gingen samen wonen. Ik kocht een huis met een grote tv, iPhone 11 pro, een zwembad en een auto. Aangezien ons maandbedrag zo groot was kochten we wat we maar wouden.

Tot op een dag dat ik werd ontslagen en mijn maandloon €0 was. We hadden nog €500 om een maand mee rond te komen. en dat was alles behalve genoeg!

Ik begon te gokken op voetbalwedstrijden in de hoop geld te winnen en uit mijn schulden te komen. Helaas verloor ik er nog €8700 mee, bovenop de €1 200 000.

Ik wist niet meer wat te doen, ik geraakte niet aan een nieuwe baan. Het enige dat ik nog had was mijn vriendin die me steunde in deze tijd. Tot ik op een idee kwam...

En dit idee en het hele verhaal is te lezen in dit boek.

Money Or LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu