En zo begon alles,
Na dat we 1.5 jaar samen waren gingen we samen wonen.
En toen ik 18 was kreeg ik een job, waar ik heel veel geld mee verdiende. Ik verdiende per maand €4 000 en mijn vriendin verdiende met haar weekend -en vakantie job 500€ per maand. Soms deed ik nog wat klusjes thuis en daar verdiende ik €700 per maand mee. Zo kwamen we aan als maand budget aan €5 200! Inderdaad ik hoor jullie al denken zo veel... hoe kun je dan in de geldproblemen komen.
Alles begon zo...
Ik was 18 jaar, ik zocht eigenlijk een weekend -en vakantiejob. Ik ging een beetje overal gaan solliciteren. Nergens mocht het baten, tot ik bij een bureau kwam en ze zeiden dat ik juist het gene was dat ze zochten. Ik zou er direct mogen beginnen met een fulltime, vaste en goedverdienende job! Natuurlijk zei ik direct ja! Dan zou ik niet meer verder te hoeven studeren etc. Ik mocht de volgende maandag direct beginnen! Het was de beste job die ik me maar kon voorstellen! Ik was zo gelukkig! Ik verdiende veel geld en deed mijn werk super graag!
Het werk was gemaakt voor mij! Mijn collega's waren geweldig... "al ik aan deze tijd terug denk en besef dat ik hier nu zit... vast in een cel, je wil niet weten hoe vreselijk dit is. Van 's ochtends tot 's avonds de geur van urine. Het eten dat lauw, slap en smaakloos is, de kleren met de vlekken op; waar ik maar geen details over zal geven. En schaken, kaarten en tekenen als bezigheid met mensen die dag in dag uit roepen. ver-schrik-ke-lijk! Maar ja dat is mijn karma!"
Ja ik weet dat je nu denkt, er zijn ergere kamers, maar ik zit hier al 1 jaar en ik zeg het je als je hier 1 jaar in slaapt is dit een ramp!
Maar ja nu verder met waar we zaten. Ik deed mijn werk zo super graag! Ik wou gewoon dat ik slimmer was geweest en de juiste beslissing gemaakt had. Maar nee inderdaad dat was ik niet. Wat ik wel weet, als ik vrij kom ga ik direct naar het graf van mijn ( ex- ) vriendin. En ik ga nooit meer een andere vriendin ga hebben, want zij was de ware. Ik verdien ook niet meer dan alleen eindigen en altijd bekeken worden als moordenaar, crimineel of psychopaat.
Ik werkte toen altijd van maandag-zaterdag en om de 3 weken zondag erbij. en ik mocht 1 vrije dag nemen per maand. Mijn vriendin werkte zaterdag van 9-17 u en zondag van 9-11.30 . In de vakanties werkte ik door en mijn vriendin werkte in vakanties van maandag-donderdag en om de week ook op zaterdag.
Maar toen...
JE LEEST
Money Or Love
LosoweMoney Or Love gaat over een jongen genaamd Joris die het goed heeft thuis. En ook op school had hij altijd goede punten. Maar dan kwam hij opeens in de geld problemen te zitten. Hij had een goede baan en verdiende veel geld, hij kocht een huis een a...