Van de eerste date naar meer

13 5 0
                                    

Om 11.55 u ging de bel. Het was pauze, eindelijk. We gingen lunchen. Na de lunch zaten ik en mijn vrienden even op een bankje op schoolplein. Eén van mijn vrienden ging naar zijn locker, de andere ging even met een leerkracht spreken en de rest ging even voetballen. Ik bleef nog alleen over. Ik stapte watt rond en zag een meisje (Estelle) en ik bleef kijken naar haar. Zij keek ook naar mij. Uiteindelijk gingen we praten met elkaar, we hadden een tof gesprek. En gingen iets gaan drinken bij het cafeetje om de hoek. We dronken een milkshake! Ik voelde me zo goed bij haar. Ik trakteerde haar en we gingen nog een wandeling maken in het park.

We leerden elkaar daar eigenlijk echt kennen. We praatte over liefde, familie, vrienden, school en zo veel meer. We waren close, en we vertrouwden elkaar. Ze nam mijn hand vast, en ik wist dat het nu mijn moment was. Ze knuffelede en uiteindelijk kusten we! als of een wereld of eerder een hemel die openging voor mij. Ik was gelukkig!

Toen ze naar huis ging en het park nog maar uit was voelde ik al een tekort, ik miste haar al

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Toen ze naar huis ging en het park nog maar uit was voelde ik al een tekort, ik miste haar al. Maar ik was nog niet thuis en kreeg al een bericht met de vraag: "zijn we nu officieel een koppel? :) <3". Natuurlijk antwoordde ik met ja. Ik was zo zo zo gelukkig met haar!

DE VOLGENDE DAG:

Toen ik op school kwam vertelde ik direct dat ik (Joris) een relatie had met Estelle. Toen ze op school aankwam gaven we direct een grote knuffel en kus! We liepen hand in hand over het plein. Het maakte ons niet uit wat mensen dachten. Zolang wij elkaar maar hadden en gelukkig waren samen. Elke dag na school gingen we naar het park! We waren zo verliefd op elkaar! Het was net als een sprookje, of een liefdesverhaal.

Op een woensdagnamiddag gingen we gaan zwemmen. Het was top!

En wat er in de toekomst gebeurt zie je in deel 3

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En wat er in de toekomst gebeurt zie je in deel 3.

Money Or LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu