Capitolul 2

99 11 0
                                    

Ies nervoasa din cort si lovesc cu piciorul prima piatra pe care o gasesc trimitand-o fix in numele Tatalui la Kinjin in cap.

-Scuze! spun eu si fug in propriul cort

Nu putem sa plecam iar.Nu, de data asta stam si luptam, ca niste adevarati Akoroni.Ma trantesc pe covorul ce-mi serveste drept pat, nefiind stabili nu ne putem permite mobila. Luam ce prindem si plecam cand e cazul.

Il vad pe A cum ridica perdeaua-usa si se strecoara inauntru ingrijorat.Vine si se aseaza turceste pe covor in fata mea. Imi ia una dintre maini in a sa si spune ingrijorat:

-Esti bine?Ce ai avut cu capul lui Kinjin?

Imi dau capul pe spate la auzul acestei replici si las sa imi iasa un ras isteric care mai tarziu devine o tuse.A asteapta pana ma potolesc si continua pe un ton serios:

-Ce a vrut Senu?

-Eu...el...trebuie sa plecam din mou, trupele sunt aproape

La auzul acestor cuvinte se ridica si incepe sa masoare cortul cu pasul. Si-a strans mainile la piept nervos si se uita de parca ar vrea sa ucida pe cineva.

-Lasul ala! Iar te pune pe tine sa faci toata treaba?! Iar tu trebuie sa infurii oamenii?! El ca si lider ar trebui sa faca asta.

Of, acum imi pare rau ca i-am spus. A il uraste pe Senu de cand eram copii si ne jucam in nisip. Intre ei intodeauna a fost o rivalitate care a inceput de la jucarii, fete pana la pozitile sociale. Pot spune ca Senu e realizat in acest plan, el fiind un lider insa nici A nu e departe, el fiind maestrul armelor prin urmare liderul aparari.

-Te rog calmeazate, ma duc sa iau apa, stai aici ii ordon eu acestuia

Pe cand sa ies din cort se aud cornurile semn ca va avea loc o intrunire in acest moment. Ma intorc nedumerita spre A iar el ridica din umeri.
Iesim amandoi din cort si pasim spre punctul cel mai inalt a taberei unde se tin sedinte.Asa e in orice locatie, o piatra mai mare inseamna o scena mai inalta.
Odata ajunsi il vad pe Senu pe movila de pamant cum da agitat din maini iar multimea se isterizeaza.
-Trebuie! Nu avem de ales! il aud spunand si imi dau seama la ce se refera.
-Nu, nu il voi lasa sa faca asta ii spun lui A dar inainte sa apuce sa reactioneze ma strecor prin multime spre Senu.
Ma urc pe movila alaturi de el si spun cat de tare ma lasa plamanii
-Nu plecam nicaieri! Asta a fost tot! Imprastiativa!
-Ai inebunit spune Senu tragandu-ma de brat in asa fel incat sa stam fata in fata
-Nu le putem face asta! spun si imi smulg bratul din mana lui.
-Aici eu sunt liderul, nu tu! spune el nervos
-Mai vedem noi! spun furioasa si cobor de pe movila.
-Nu, n-ai sa pleci nicaieri Die! spune si coboara si el de pe movila
-Opreste-ma daca poti! ii spun si pasesc grabita spre propriul cort
Senu ma prinde din urma cand ajungem in fata cortului sau si ma zmuceste in asa fel incat sa intru in cort. Ma dezechilibrez si cad pe jos ranindu-mi glezna.

AkoronUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum