-Dumnezeule! Esti bine?intreaba el speriat punandu-se in genunchi langa mine
-Voi fii...cred ca doar mi-am sclantit gleza...spun managaind-o usor.
-Vino spune si imi intinde mana sa ma ridic
Ii prin mana dar cand sa ma sprijin pe picior o durere ma fulgera si cad inapoi la pamanat.
-Cred ca e rupt, spune luandu-ma in brate si asezandu-ma pe o perna mare.
-Die! Imi aud numele strigat iar vocea pare ca ii apartine lui Ahidi
Supozitia imi e confirmata cand il vad in usa cortului.
-Die! Esti bine? Spune ingrijorat venind spre mine.
Se apleaca si imi atinge glezna iar eu ma schimonosesc din cauza dureri.
-Monstrule! Spune nervos ridicandu-se si indreptandu-se spre Sanu care sta sprijinit de o masuta.
-Tu ce mai vrei? Ii raspunde acesta cu sila
-Ce vreau?! Ii raspunde nervos Ahide
Paseste nervos spre el si il prinde de gulerul bluzei
-Tu i-ai facut asta! Ii scuipa cuvintele in sila.
-N...
Nu apuc sa spun nimic ca il si vad pe Sanu pe jos iar pe Ahidi cum isi scutura mana.
-Crezi ca asta o sa rezolve ceva spune Sanu ridicandu-se de la pamant si dandu-i un pumn in stomac la Ahidi facandu-l sa se indoaie de durere
-Ti-ai facut o parere gresita despre mine spune Sanu dandu-i inca un pumn de aceasta data in fata
Ahidi punandul in genunchi. Acesta se ridica si cu o miscare rapida ii da un picior in stomac la Sanu iar cand e la pamant un pumn in fata.
-Si tu despre mineSanu se ridica spirjinandu-se de masa si zambeste. Cu maneca isi sterge sangele care ii curge din buza sparta si se uita la maneca papata de propriul sange. Da din cap in sens negativ si isi duce o mana la spate de unde scoate un pistol pe care il indreapta spre Ahidi.
-Nu! Baietii terminati! tip eu la ei speriata cand vad pistolul
-Chiar ai crezut ca ma las doborat de tine? Intodeauna am fost mai bun ca ti si voi fii, eu sunt liderul in timp ce tu nu esti nimic! Ii scuipa acesta amuzat cuvintele in fata iar Ahidi devine rosu de nervi.
-Nu-mi pasa ca indrepti un pistol spre mine, crezi ca asta m-a facut vreodata sa imi fie frica? Am scapat din zona 23! Tu n-ai idee ce e acolo! Te-as putea omora cu tot cu pistolul tau doar cu un ciob ii spune acesta trecandu-si o mana prin par sa se calmeza.
-Vorbe mari pentru o gaina ca tine, spune Sanu revoltat
Ahidi ia o cana de pe masa si o da de pamant aceasta spargandu-se la contactul cu solul.Se apleaca si ia unul dintre ciobouri iar apoi se ridica si face un pas catre Sanu. Pune ciobul intre fetele lor si ii zambeste superior iar apoi ii spune:
-Chiar ma provoci?
Sanu se trage un pas in spate si indreapta pistolul spre tavan si trage un foc iar apoi il lasa sa cada la pamant.
-Ah, te-ai speriat, pisicuto?N-ai mai auzit pana acum sunetul unui pistol?Ii spune superior Ahidi lui Sanu iar acesta se uita speriat la el.
-Vino Die, sa lasam pisicuta singura, spune Ahidi in timp ce vine spre mine si ma ia in brate iar eu ma supun speriata.
Nu l-am mai vazut vreodata asa si sunt prea speriata sa reactionez. Cand iesim din cort jumatate din trib e adunat acolo semn ca au auzit si ei sunetul pistolului. Si cum sa nu il auda...doar suntem o mana de oamenii aici.
Intram in cortul meu si ma aseaza pe o perna iar apoi iese lasandu-ma acolo bulversata.
***
Dupa un timp ma trezesc si ma uit speriata in jur. Stomacul imi scoate sunete de revolta semn ca ii este foame. Ma ridic usor si durerea a mai trecut putin. Ies din cort schiopatand si observ ca nu e nimeni prin jur. Ma uit dupa soare iar cand il vad la apus imi dau seama ca este ora mesei. Ma duc schiopatand spre cantina. Intru in cortul ce serveste drept cantina si ma duc sa imi iau ceva de mancare. Tot ce e gatit imi provoaca greata dar sunetele stomacului meu ma obliga sa imi iau ceva asa ca aleg niste supa cu paine. Imi iau farfuria si merg spre singurul loc liber, intre Ahidi si Kenju. Traversez cantina si surpirnd discutiile oamenilor, toti vorbesc despre ce s-a intamplat astazi intre lider si Ahidi.
Ma asez si imi pun farfuria in fata si o privesc plictisita cand simt o impunsatura in coaste. Era Ahidi care dadea cu cotul sa-mi atraga atentia. Imi intorc privirea spre el si il vad in al 9 lea cer.
-Ai vazut?Ai vazut?Toti discuta despre mine! Sunt faimos
-Felicitari, dar unde e Sanu?
-Cui ii pasa?imi raspunde el nepasator
Chiar cand vreau sa il mai intreb ceva de Sanu il vad ca intra in cantina speriat. Era alb la fata si respira greu.
-Oamenii buni!Trupele sunt aproape!Trebuie sa plecam!Acum! tipa acesta provocand o panica in cantina.