~ hoofdstuk 2 ~

4 1 0
                                    

{ pov Diana }

Ik opende de brief en ik begon te lezen.

Lieve Diana,

Mijn gevoel is gewoon zo overhoop. Ik denk nog elke dag aan jou. Het spijt me zo erg als ik je zoveel verdriet heb aangedaan. Ik wou je even vertellen dat ik alleen maar van jou hou. Die tijd samen met jou was geweldig. De dag dat ik weg was gegaan had ik het super moeilijk, maar ik had geen keus. Ze zouden het zwaar maken voor jou. Jij zou het moeilijk Krijgen en dat gun ik jou niet. Ik wil je zeggen, hoe moeilijk de keuze ook was, het was het beste voor ons. Na 2 jaar ben ik nog steeds niet over je heen. Ik kan je niet los laten. Ik wil weten hoe het met je gaat. Wat je nu doet. Wat je morgen doet. Waar je bent. Waar je mee bezig bent. Ik heb gehoord dat je bezig bent met het laatste jaar. Ik hoop dat je jou examme gaat halen en werk vind. Ik heb gehoord dat je volgend jaar naar london gaat. Ooit komt onze pad weer tot een. Alleen waneer weet ik niet. Ik heb ook gehoord dat je het er nog steeds moeilijk mee hebt en mij niet kan los laten. Misschien is het goed om het af te sluiten diana. Ik wil dat je me los laat. Hoe moeilijk het ook is. Je moet verder. Ik gun je nieuwe liefde. Ik gun je een nieuwe start. Ik hoop dat je het me ooit vergeeft.

Ik weet dat je niemand anders wilt. Maar het is nu al 2 jaar verder. En je moet door. En ik ook. Ik heb het liedje Diana geschreven voor jou. Dan weet je hoe veel ik van je hou. Je glimlach toen bij de zee. Je lach. Je warmte. Je behulpzaamheid. Zonder jou was ik niet zo ver gekomen. Zonder jou heb ik dit niet berijkt. Denk in het posetieve. Eigenlijk mag ik geen brief schrijven, maar ik doe het wel. In mijn hard zou je blijven. In mijn herrinering ook. Maar een ding ik wil je terug. Maar ik wil je niet kwetsen met wat zou komen.

Ik hou van je met heel mijn hard xx
Harry.

Ik zucht als ik het lees en mijn hard gaat te keer hij wilt zo veel hij is bang. Hij houd van me en hij denkt dat dit het beste is maar dat is het niet. Ik zucht en kijk hun aan. 'En van wie is het?' 'Uhmm Harry' Ik kijk hun aan en zie hun grinnikken. Ik bloos en laat hun de brief lezen. ' Uhmm Diana.' Zullen we nu al naar London gaan en skippen. De jongen komen morgen ochtend aan en dan kunnen we hun misschien spotten en kan jij met harry praten.' 'Uhmm Isa ik weet waar harry woont.' Antwoord Sanne. 'Waar!' zeg ik en pak me spullen om te kunnen vertrekken. 'Oké we gaan er nu naartoe.' Ik zucht en wacht tot hun  hun spullen hebben gepakt. We lopen gezamenlijk naar beneden en ik app gouw me moeder.

~
Aan mama:

Heyy ik ga weg met sanne en Isa kan je me ziekmelden van school gaan Harry zoeken. Sanne weet waar hij woont.

Groetjes Diana.

Van mama:

Diana prima is misschien ook wel goed om met hem te praten hvj app me wel af en toe wil graag weten hoe En wat.

Groetjes mam
~

'Damens waar gaan jullie heen?' vraagd de moeder van Isa. 'London is dat goed, gaan voor Diana gaan Harry zoeken.' 'Ik ga mee is dat goed ik laat jullie niet alleen weet jullie ouders het al?' 'Ja mijn moeder weet het.' 'Oke Diana en Sanne?' 'Ook.' 'Oke ik pak me spullen ik betaal het hotel wel.' 'Dat is lief van je.' Ik zucht en kijk op me telefoon en zie een foto van Harry voorbijkomen.

Ik heb deze van een vreindin van me gekregen die Harry nog wel vaak ziet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ik heb deze van een vreindin van me gekregen die Harry nog wel vaak ziet. Hij is zo volwassen geworden. Ik zucht en zie de moeder van Isa naar beneden komen lopen ze pakt de auto sleutels en loopt met ons mee naar de auto. De ouders van Isa zijn geschonden dus ze heeft alleen haar moeder nog maar. We stappen in en rijden weg.

{ onderweg }

'zet het liedje Diana op!' Zeggen hun en dat is ook wat Isa's moeder op zet ze kijkt naar mij en ziet dat ik het moeilijk heb. Ik me tranen in te houden wat aardig goed lukt en stop me eigen oortjes in en luister het nummer  van 5sos want you back. Ik zucht en kijk rustig naar buiten en zie dat we in London arriveren. 'Uhmm meiden is het goed als ik zo even alleen london in ga wil even tijd voor mezelf.' 'Ja is goed.' Ik zucht en zie dat de moeder van Isa pakeerd bij het hotel. Ik stap uit en loop achter iedereen aan. Ik zucht en loop naar binnen ik zie dat ze boekt en krijgt haar kamer deur sleutel. 'Damens Sanne en diana gaan Samen op een kamer en ik en Isa.' 'Is prima.' We lopen naar onze kamer en leggen daar onze tas neer. 'Ik ga even de stad in ik eet daar zelf wat.' 'Is goed zeg je wel even tegen de moeder van Isa?' zegd Sanne en ik knik ik loop naar hun kamer en geef het aan En hun vinden het goed ik loop naar beneden en ga de stad in.

Oeeh zou ze hem tegen komen? Zou hij schrikken? Zou hij haar zien? Zou zij hem zien?

Where did you go FT Harry StylesWhere stories live. Discover now