{ pov Diana }
{ 2 jaar geleden }
Ik zie Harry denken, terwijl we hier in het gras liggen. 'waar denk je aan?' vraag ik nieuwsgierig. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en kijk naar de sterren die in de hemel staan. Ik hoor en voel Harry"s ademhaling langzaam bewegen. 'het is niets Diana.' 'echt niet?' 'nergens om je zorgen om te maken.' ik zucht even in en uit. 'Diana we moeten naar huis toegaan het is laat.' 'oké.' we staan op en een zucht van vermoeidheid gaat mijn moed uit. 'gaat het?' 'ja, ik ben alleen moe en ik wou voor altijd zo liggen.' 'ooit komt het weer.' en achteraf wist ik niet dat het de laatste keer zou zijn. We lopen hand in hand door het bos terug naar het dorpje waar ik woon. Het is niet zo heel ver weg gelukkig. Het is maar 10 minuten lopen. Ik sluit mijn ogen en draai een rondje terwijl ik en Harry's hand nog steeds vast heb, dus ik beland tegen hem aan,als ik Harry hoor grinniken. tover ik een glimlach van geluk op mijn gezicht. 'Diana, ik ben blij dat je bij mij bent.' ik draai me om en geef hem een kus op zijn lippen. 'kom laten we verder gaan.' terwijl Harry dat zegt pak ik weer zijn hand vast en lopen verder richting huiswaarts.
{ 's avonds thuis. }
We liggen samen in bed en ik lig weer tegen Harry aan. ik doe mijn ogen dicht en val in een diepe slaap.
Als ik de volgende morgen me omdraai in het bed merk ik al gelijk dat het leeg is. Waar is Harry? denk ik bij mezelf. ik tap het bed uit en ik loop naar de badkamer. Daar is hij ook niet. Ik loop naar beneden en zie mijn moeder bij de keuken tafel zitten. 'Mam, heb je Harry gezien?' 'nee, hoezo?' 'Hij is niet boven.' ik begin te hyperventileren en raak heel erg in paniek. 'Rustig blijven Diana hij is vast even boodschappen aan het halen.' 'uhmm, waar is mijn hond Fluffy trouwens?' 'Dan is hij vast aan het wandelen met Fluffy.'
Als ik weer boven arriveer zie ik een brief liggen op het hoofdkussen waar Harry gisteren lag. ik pak de brief en maak hem voorzichtig open en begin met lezen.
lieve Diana,
Het spijt me dat ik het zo moet zeggen, maar ik moet een keuze maken. Gisteren was de dag die ik nooit zal vergeten. Ik ga jou nooit vergeten, maar ik moet verder. Ik heb een contract aangeboden gekregen bij Simon Cowell. Daarom ben ik nu weg. ik heb het hondje Fluffy mee genomen zodat ik aan jou blijf denken. Hoop dat je me ooit zal vergeven, maar ik snap het als je me nu haat. Ik zal voor altijd van je houden, vergeet dat alsjeblieft nooit. Je zal me op het Nieuws horen, maar ik mag geen relatie hebben als ik deze kans krijg.
ik voel de tranen langs mijn wangen stromen en lees verder.
je hebt me door de zware tijden heen gedragen. Ik weet dat je niet zonder me kan, maar alsjeblieft ga verder met je leven. ja zou me nooit meet kunnen bereiken via wat dan ook want ik moest en zal mijn nummer veranderen. Het spijt me heel erg maar ik kan niet anders.
ik hvj voor altijd.
xxx jou
Hazza.
YOU ARE READING
Where did you go FT Harry Styles
FanficDiana en Harry zijn heel gelukkig samen maar wat nou als. Harry op een dag weg gaat zonder iets te zeggen. Het enige wat hij achterlaat is een briefje. Zouden ze elkaar ooit weer terug zien of niet.