{ Hoofdstuk 4 }

2 1 0
                                    

{ Pov Diana }

'Heyy waarmee kan ik helpen?' hoor ik zijn stem zeggen en me hard ging tekeer. Ik kan het niet denk ik bij me zelf maar hoor Sanne dan wat zeggen. 'Harry, je kent Diana vast nog wel we willen even praten.' 'Diana, Uhmm.' Ik hoor hem zuchten en wou weg lopen maar hoor Harry dan in eens iets zeggen. 'Oké, ik denk dat het goed is om te praten.' terwijl hij dat zij hoor ik in eens de hekken open gaan en ik stond daar in shock. Zij hij dat nou serieus wil hij mij weer zien? Ik zucht en denk aan fluffy en we lopen samen met zijn drieeén het terien op. Als we bij de deur staan belt Sanne aan En begint ze in eens te stressen. 'Ga mijn idool ontmoeten!' en terwijl ze dat zegt gaat de deur open. Ik wil me weer omdraaien en weg lopen maar Isa houd me tegen. 'Nee, je moet hem onder ogen komen Diana.' Ik draai me terug om en zie dat de deur helemaal open gaat en zie ik de mooiste jongen ever. Ik begin te blozen en kijk naar beneden. 'Uhmm kom binnen.' Ik loop naar binnen en kijk in zijn ogen aan. 'Waar is fluffy?' vraag ik en op dat moment komt er een klein wit hondje aangerend. 'Fluffy!!' ik hoor fluffy hard blaffen en springt steeds op mij.'fluffy heeft je gemist.' hoor ik Harry zeggen. Ik ga weer op staan en kijk hem aan. Mijn hard gaat te keer. Ik zie Sanne en Isa ons aankijken. 'Kom mee, willen jullie wat te drinken?' vraagt Harry en wij alle drie knikken van nee. 'Harry kan ik je misschien alleen spreken onder vier ogen. Ik kijk Harry aan En zie hem knikken. 'Gaan jullie maar in de woonkamer zitten en doe alsof je thuis bent.' zegt Harry en hij loopt de trap op naar boven. Ik loop achter hem aan en Harry stapt een kamer binnen. Blijkbaar zijn slaap kamer. 'Ga zitten.' zegt hij zacht en kijk hem aan. 'Waarom heb je niets gezegd, waarom ben je weg gegaan! Ik mis je nog elke dag, ik ben nog steeds verlieft op jou en dan verlaat je me en schrijf je een lied over mij? Waarom!' Vraag ik..........

Oeeh sorry kort hoofdstuk maar wist niet wat ik moest schrijven.

Where did you go FT Harry StylesWhere stories live. Discover now