{ Hoofdstuk 5 }

1 0 0
                                    

{ Pov Harry }

Terwijl Diana al die dingen aan mij vraagt kijk ik haar aan en kan ik gewoon er niets op inbrengen, omdat ik weet dat ze gelijk heeft en ik haar ook gewoon niet uit me hoofd kan halen. Ik ga naast haar zitten op het bed en kijk haar aan en zie dat ze nu echt antwoord wilt. 'Harry ga je nog iets zeggen?' 'uhmm, ja het spijt me Diana het kon gewoon niet. Mijn mengement pushte me en ik moest wel single zijn anders kon ik niet doorbreken.' ik zie Diana naar mij kijken en ze schut haar hoofd. 'Harry waarom zij je dat gewoon niet dan konden we een afspraak maken en er over hebben, nu ben je zo weg gegaan met een briefje dat doet echt heel veel pijn als dat gebeurt. En ik snap het niet ik hou van je en jij laat me in eens gaan.' Ik kijk der aan en me ogen gaan naar haar lippen, o help ik wil der zo graag weer een kus geven maar dat gaat helaas niet. Ik heb der gebroken en nu zit ze ineens hier. 'Het spijt me ik dacht dat het de beste keuze was voor ons maar dat is het niet. Ik denk nog elke dag aan jou en ik hou zo ontiegelijk veel van je, elke dag huil ik in me slaap. Ik denk elke dag aan jou. Fluffy is er altijd voor me en laat me herrineren over ons. Dat is de reden waarom ik het liedje Diana heb uitgebracht. Ik krijg je maar niet uit me hoofd Diana.' Ik zie een traan over Diana's wang glijden en wil der zo graag omhelzen alleen dat doe ik lever nu maar niet omdat ik haar zo extreem heb pijn gedaan. ik kijk naar beneden en zie Diana opstaan. 'Uhmm, Harry ik denk dat dit het dan is, ik ga maar weer en laat jou je leven leiden als artiest zonder mij.' ik kijk gouw op en zie der omdraaien naar de deur. 'Diana, Asjeblieft ik wil jou in me leven blijf.' 'uhmm, is dat verstandig want je mangerment wil toch niet dat je contact hebt met mij?' ik kijk der aan en zie een licht van hoop in haar ogen. ik kan het echt niet meer denk ik en loop naar der toe en zonder er bij na te denken omhels ik haar. 'alsjeblieft blijf ik wil voor jou het gevecht aan gaan, laten we opnieuw beginnen alsjeblieft. Ik kan eecht niet zonder je, wil je me meisje alsjeblieft weer zijn?' ik voel Diana mij een beetje weg te duwen en kijkt me aan. 'Harry ik wil heel graag je meisje weer zijn maar dan moet je me een ding beloven.' Ik kijk der aan en knik dat het goed is. 'beloof me dat je niet weer weg gaat en me pijn gaat doen, beloof me dat je alles doet om mij niet weer kwijt te raken. Beloof me dat je er voor gaat voor ons.' ik kijk haar aan met een glimlach en zucht. 'Ik beloof het je Diana ik ga sneller met je overleggen en ga niet meer bij je weg.' ik kijk der hoop vol aan en toen voelde ik ze weer wat ik al die tijd heb gemist. Haar zachte lippen op die van mij en ik geniet van het moment. Wat heb ik haar gemist.


{ Pov Diana }

Ik zucht als Harry de kus onderbreekt en me aan kijkt met tinkelende ogen. 'Heb je zo erg gemist Diana, eindelijk heb ik je terug en nu laat ik je nooit meer gaan.' ik glimlach en duw hem een beetje naar achteren en zucht. 'Harry laten we naar beneden gaan.' 'hmm, wel een goed idee maar ik wil je lippen zo graag nog een keer.' ik duw Harry verder naar de muur tot dat hij niet verder kan en druk me lippen op die van hem. 'hmm Diana more don't tease' ik druk hem harder tegen de muur en hoor hem lachen door de kus heen. ik verbreek onze lippen en draai me zo om en loop naar beneden. 'Diana wou je me pletten ofzo ik kon niet verder.' ik zie Harry achter me aan komen en zucht diep. Ik grinnik zacht door zijn opmerking en loop de woonkamer binnen. wat me opvalt is dat Harry een groot huis heeft. Een dolhof om eerlijk te zijn. Ik zie Isa en Sanne me aan kijken. 'En hoe zit het tussen jullie.' Harry moet lachen en gaat achter me staan en doe zijn armen om mij heen. 'Ik hou van ja Diana.' ik giegel en draai me om en druk gouw kort me lippen op de zijne. 'Willen jullie nu wel wat drinken.' 'ja doe maar drie cola' antwoord Sanne voor mij. en ik ga zitten ik zie in me oog hoeken Harry de keuken in lopen. 'Oeh, wat zijn jullie cute ben je zijn vriendin weer.' 'Ik zucht en knik tevreden en bloos. 

Na 10 minuten gewacht te hebben vraag ik me eigenlijk wel af waar Harry blijft zo lang duurt Cola halen en brengen toch niet. Ik sta op en loop naar de keuken om te kijken wat hij aan het doen is. Ik loop de keuken in en hoor Harry boos door de telefoon praten en bedenk me geen seconde en blijf staan om te luisteren waar het over gaat. Zou het over mij gaan? is het de Mengerment of wie is het?


ooeeh wie heeft Harry aan zijn telefooon?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 28, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Where did you go FT Harry StylesWhere stories live. Discover now