Nieoczekiwana Pomoc

1.2K 28 2
                                    

POV Klara

Chłopaki wsiadją do samolotu strikas a ja  jeszcze chwilę stoję przed samolotem. Postanowiłam wstawić zdjęcie samolotu na mój ulubiony social media czyli instegram.

Klaraofc

Polubienia : 15 653Klaraofc - samolot supa strikas👍

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Polubienia : 15 653
Klaraofc - samolot supa strikas👍

Siedzimy już wszyscy w samolocie strikas i czekamy na trenera.

-Gdzie jest nasz trener. On nigdy się nie spóźnia - powiedział North.
-No właśnie a przecież sam powtarzał nam w kółko aż do znudzenia jak ważny jest nasz następny mecz - powiedział wstając z siedzenia El Matador.
Nagle wszyscy usłyszeliśmy jakiś głos i do samolotu wszedł trener pośpieszając jakiegoś chłopca który cały czas gadał o drużynie supa strikas. Trener dał chłopcu jakąś torbę

-Trzymaj tylko nie zgub tego w środku jest bilet na mecz - powiedział trener - panowie przedstawiam wam... Nie zdążył dokończyć bo odrząknęłam i poprawił się
-... Panowie i Klara przedstawiam wam Zacka - powiedział
- Cześć Zack - powiedział Shaker.
-Siemasz - powiedział Rasta.
-Witaj na pokładzie stary - przywitał się North.
-Siema młody - również się przywitałam.
Zack z ekscytacji prawie zemdlał. Po chwili już lecieliśmy na mecz.
-Shaker  zagramy w super ligę 3000 dam ci bramkę przewagi co ty na to-zapytał Zack
-Ja już gram w super lidze stary - odpowiedział Shaker.
-Skoro tak najbliższy mecz będzie trudny zespuł Nakama jest na fali przywitają was coś w stylu cześć supa strikas ile goli wam strzelić  - powiedział i się zaśmiał.
-Zack przestań z niektórych rzeczy nie należy się śmiać. A to nie było śmieszne.
-Myślałem że jesteś fajniejsza - powiedział
-Że co?!
-Klara spokojnie, gracze Nakamy są rzeczywiście dobrzy a szansa na zwycięstwo może pojawić się nie oczekiwanie- powiedział trener.
Zack zapisał grę i chciał coś powiedzieć ale wszyscy poszli spać.

Kilka godzin później

Wylądowaliśmy i widzieliśmy miliony fanów Zack zaczął się z nimi witać krzycząc cześć a my szliśmy normalnie za trenerem.
-Rasta a co z trenerem? - zapytałam
-Powiedział żebyśmy poszli do hotelu się rozpakować i przyszli na trening a on do nas dołączyć - odpowiedział Rasta.
Weszliśmy do hotelu i wszyscy zaczęli się rozglądać, Zack zaczął grać w tą swoją grę na konsoli.
-Jak tak dalej pójdzie przestanie odróżniać świat wirtualny od realnego - powiedział North
-To prawda to granie źle na niego wpływa - przytaknęłam.
Joe ruchem głowy pokazał żebyśmy poszli na trening no więc zostawiliśmy Zacka i poszliśmy na trening znaczy chłopaki trenowali a ja w tym czasię pisałam nową piosenkę.
-Trener powinien już tu być - powiedział Rasta
-To prawda powinien być co najmniej 10 minut temu - powiedziałam.
-Trener miał na nas czekać - powiedział Bo.
-Może trener zmienił plany - powiedział North.
-Niemożliwe - odpowiedziałam.
Nagle do Rasty przyszedł SMS od trenera

Siostra ShakeraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz