"Angelina! " ropade Leila, "hallå!, kom igen, upp då!" Sa hon. Jag öppnade mina ögon försiktigt, "jaja, jag går upp!" Sa jag. "Bra jag väntar på dig ute vid skogen då" sa hon tillbaka, jag satt mig på sägen och funderade, "ska jag verkligen gå till skogen, jag fattade inte vad jag pratade om, jag som älskar skogen och varje dag går dit. Det kändes fel, något var fel med det här, "Angelina!, vad gör du?. Skynda"," ja okej jag kommer" sa jag, jag tog på mig skorna, min jacka och tog med mig min väska, "okej jag är klar!"sa jag, vi sprang till skogen, vi hoppades att det skulle finnas blåbär kvar, vi åt alltid blåbär när vi var hungriga. Vi var där framme, det fanns blåbär kvar, jag tog min väska och plockade bären och sen lade i bären i den, Leila hjälptes åt, men när jag skulle ta upp bären från andra busken såg jag en skugga, en skugga som var väldigt liten men konstig, jag trodde det bara var ett djur så jag struntade i det, "kom vi går promenerar lite i skogen" sa jag, på vägen såg jag skuggan igen bakom ett träd, jag försökte strunta i den men mitt hjärta slog fortare då "kom Leila,vi går tillbaka!" "varför?"frågade hon, jag hittade bara på något så att vi skulle gå tillbaka "eeeh.., jag är eeh..kissnödig, ja kissnödig, skynda vi går tillbaka!" "okej då.." suckade hon. Jag gick in på toaletten och funderade "vad var detta igentligen?" Sa jag, det var så konstigt, efter en stind kom jag ut igen "Angelina,ska vi till skogen nu?"frågade Leila "nej..jag har så ont i magen.." sa jag då, hon sa inget..hon bara gick till rummet. Jag visste att det skulle bara en dålig dag...
"Hur mår du raring?, är det okej?" Kom mamma in och frågade "aaa, jag fick bara ont magen" svarade jag,"okej..du behöver läsa bok!..så sätt fart nu" sa hon och pussade mig på pannan, det gick några timmar sen var det dags att sova, men Leila kom in då och satte säg min säng precis när jag stängde min bok "Angelina, ska vi till skogen imorgon?" Frågade hon ".......ja, jag hoppas det" svarade jag. Efter en liten stund gick hon tillbaka till sin säng, sen var det tyst..helt tyst och sen slocknades min ögon..
ESTÁS LEYENDO
Drogad till sömns
Aventura"jag visste inte vart jag var, man kimde tro att man var död av det hårda slaget, jag vaknade..jag var i en mörk plats.När jag gick fram såg jag en hårig person den var väldigt kort, jag gick fram för att se ennu tydligare, tog ett till steg..längre...