_MadMadison_ Köszönöm a kihívást, nagyon cuki vaaagy❤❤
1. Mi szeretnél lenni, ha felnősz?
Író, az biztos, amúgy nem tudom💁♀️2.Milyen műfejben írsz legszívesebben?
Bármilyenben igazából, most nagyon bejön ez a horror-szerű téma, de valószínűleg több ilyen nem lesz, csak sima fanfiction😅3. Ha lehetne, milyen szuper erőt választanál magadnak?
Teleportálás, vagy telekinézis. (Stranger things fanságom befigyel xd)4.Mit gondolsz a szellemekről?
Nem hiszek bennük.💁♀️😕5.Milyen nyarad volt?
De aranyos vagy egyelek meg.😍 Amúgy a kérdésre válaszolva nagyon joooo. Láttam Alan Walker-t a Campuson, ami ilyen életcélom volt, ráadásul első sorban álltunk és észrevett minket a zászlónk miatt😍😭😍6. Melyik a kedvenc tantárgyad?
Irodalom, Föci😍7. Kedvenc évszak? Miért?
Tavasz.💞🌸 A virágok, a színek, az illatok, csak úgy az érzés, hogy minden újraéled, egyszerűen imádom😍😍😍8. Kedvenc sorozatod?
STRANGER THIIIINGS😍😍 és Miraculous Ladybug😅💞9. Gép vagy telefon?
Írás szempontjából gép. Telefonra is írok, de oda nem szokásom, csak ha nem otthon vagyok, és nincs nálam gép.10. Mit csinálnál, ha egy napig az ellenkező nem tagja lennél?
Fiú lennék, és miután hozzászoktam... mindenhez... (xd) jól kiállnék a melegközösség mellett😌❤1. Mi az életcélod?
2. Sportolsz valamit? Ha igen, mit?
3. Van valami célod az írással, vagy csak hobbiból csinálod?
4. Milyen zenei műfajt preferálsz?
5. Ha el kellene költöznöd egy lakatlan szigetre, egy hétre, mi lenne a három legfontosabb dolog, amit magaddal viszel?
6. Könyv vagy film?
7. Melyik emoji a kedvenced?
8. Ki a kedvenc íród? Mi tőle a kedvenc könyved?
9. Hova, melyik országa/városba szeretnél eljutni életed során mindenféleképpen?
10. Ha választanod kéne, egész életedben éhes lennél, vagy egész életedben tele lennél?Kihívottaim:
tovabbkoltott
xcloudstylesx
csakmertmiertne000
RileySweet
ilyywolfhardAmúgy itt a végére még beszúrok egy gyors bejegyzést. Tegnap néztem meg az Az második fejezetét, azóta görcsben áll a hasam, es hullámokban tör rám a sírógörcs, de amúgy jól vagyok, nagyon jó a film, és elképsztő, hogy majdnem 3 órás, de véleményem szerint a könyvhöz képest nagyon rövid volt. Mindegy. A lényeg, hogyha még nem láttad, nézd meg, megéri, mert csodálatos színészgárdával dolgozik, iszonyatosan látványos, nagyon jók a jumpscare-ek, a poénok, minden. Egyszerűen tökéletes nekem, akárki mondd akármit.😌❤
YOU ARE READING
Don't be afraid
HorrorHét gyerek, és egy ellenség, mely próbára teszi barátságukat. Ki éli túl, és kit veszítenek el? Mi a fontos, és mi az elhanyagolható, ilyen időkben? Hogy végződik a barátok nyara, mikor még el sem kezdődött igazán?