Woodbury'e geliş..

34 0 0
                                    

Küçüklüğümün anılarını geride bırakarak bindim arabamıza. Ailem orada yeni arkadaşlarım olacağını söylüyordu. Buradaki arkadaşlarımı seviyordum yeni arkadaşlar istemiyordum. Benim için arkadaş edinmek yeterince zordu zaten..
"Mary eğer kafanı biraz derslerden kaldırıp sosyal olabilirsen elbette arkadaş bulabirsin" dedi babası inek kızına.

Yol bitmek bilmiyordu. En sonunda eve vardılar. Ormanlık ve sessiz bir yerde idi. Bu ucube evde neyin nesi dedi Mary söylenerek.

Klübeye benzeyen bu küçük ev göleti tam karşısında bulunduruyordu. Her yer ağaçlık ve yemyeşildi. Ormanın sessizliği kötü bir şekilde ürperticiydi...

Babası Bay Turner kapının önünde dikilir Bayan Turner ve Mary'e "Hazır olun" diyerek kapıyı açar. Bayan Turner gördükleri karşısında David'i öperek "Bebeğim bu harika eşyaları da almışsın" der. Babası Mary'e bakarak yukarı çıkalım der. Ve yukarıda tek bir oda vardır. Önünde durararak "Vee Mary burası senin odan hayatım"
Mary odaya girdiği zaman hayretler içinde kalmıştır. Her zaman odasının bu kadar büyük olmasını istemiştir. Duvarlar en sevdiği renk morla boyanmış The Pretty Reckles posterleri asılmıştır. Yerler ahşaptan. Ama onun en çok dikkatini çeken soldan sağa doğru upuzun raflardır. En sevdiği kitaplarla doldurulmuştur.. En önemlisi de çatı katında bir odasının olmasıydıı!

Bu oda harika olmasına rağmen Mary yumuşamıyor gibi davrandı. Aslında hala geride kalanları özlüyordu. Babası ve annesi onu yalnız bırakıp eşyaları taşımaya indiler. Mary yüz ifadesini bir anda değişirip Boom Clap söyleyerek odasındaki yatakta zıplamaya başladı. Bu oda hayal edemeyeceği kadar güzeldi..

Bir saat sonra uyuma vakti gelmişti herkes çok yorgundu. Mary yeni evindeki yeni odasında ilk defa uyuyordu. Ve batıl inançlı bir kızdı. Bu gece görecek olduğu rüyanın gerçek olacağına inanıyordu. O kadar çok heyecanlıydı ki acaba yeni hayatında yeni okulunda neler olacaktı derken kitaplığın olduğu taraftan "ANNEE!" diye bir ses geldi. Mary adeta dilini yutmuştu sadece yorganını başına çekmekle yetiniyordu. Daha sonra raf yavaşça yerinden oynamaya başladı..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Evdeki GizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin