Baran'dan
Asmin bayildiktan sonra onu kucağıma alıp hemen alt kata indim annem Asmini kucağımda görünce yanıma geldi. Berfe bağırarak "abi yengemin bacak arasından kan geliyor" bedenine bunu demesiyle annem"oğul Asmin düşük yapıyor" ne yani ben kendi bebeğimimi öldürdüm ben bunu nasıl yaptım? Katılım ben kendi çocuğunun katili bir baba...
Hastaneye gelince doktor hemen Asmini acile aldı yarım saat sonra doktor odadan cikti."Asmin Doganin yakinlari" hemen doktorun yanina gittim" benim dedim " "Asmin hanim siddete magdur kaldigindan dolayi bayilmis kanin gelmesi ise karnina yedigi tekmelerden dolayi " "Hamile degilmi" "hayir hamile degil"
_______________________Asmin'den
Hastaneden çıkalı 3gün oldu bu üç gün içinde Baran hiç yanıma uğramadı. Berfedeb aldığım habere göre Baran Mizgini alıp bir haftalığına tatile çıkmış . Ne Olacak hiç bilmiyorum. Baranın gözünde bir pirinç tanesi kadar değerim yok sevdiğim adamın kalbinde başka bir kadının adı var bu çok acı veriyor. Dayanacam bunu yapacağımı biliyorum.
Baran ve Mizgin geleli3hafta oldu bu 3haftada Baran sadece 2 kere yanıma geldi . Sabah uyanıp mutfağa giderken Baran ve Mizginin odasından ses geliyordu merakıma yenik düşüp onları azıcık dinledim
"Baran Asmin hamile kalıp doğurduktan sonra bebeği Ondan al bana ver olurmu aşkım""olur saten sevmediğim bir kadın benim çocuğuma annelik yapamaz bebek doğduktan sonra onu boyayıp bebeği sana vereceğim" duyduklarım karşısına âdeta şok geçirdim dona kaldım. Baran nasıl böyle düşünebilirdi nasıl bir yavruyu annesinden ayırabilirim tamam hamile değilim ama bunu yapmasına asla izin vermeyeceğim bende Asminsem bebeğime asla Mizgin annelik yapmayacak...