Alya
Bugün cumartesiydi ve spor çantamı alarak evden çıktım.
Sürekli gittiğim spor salonuna gitmek için yola çıktım,genellikle dayımla çalışmak için geldiğimiz salon küçük olduğu için kimse gelmezdi. Salon sahibi olan dayımın arkadaşı bugün görevli olmadığı için anahtarlar bendeydi.
15 dakika sonra spor salonuna ulaştığımda boks eldivenlerini elime aldım ve hazırlandım...
Yazarın Anlatımıyla
Kum torbasına sert yumruklar atan kızın gözleri doluyordu ve bu onu daha çok sinirlendiriyordu...
Sert yumrukları vardı ve güzel dövüşüyordu. Dayısı onu asker yapacaktı. Ve kızın da en çok istediği şeydi belkide...
Dayısı kızı erkek gibi yetiştirmişti ve bundan gurur duyuyordu...
O da bir prensesti aslında,sadece güçlü ve sinirli bir prensesti.
Kum torbasına indirdiği yumruklarını daha sert yaptı. Aklına yine annesi gelmişti.
Onu asla düşünmeyen,kendi kızını bir çöp gibi bırakan annesine olan sinirini kum torbasına şiddetli şekilde tekme atarak gösterdi...
Kız kendini o kadar kaptırmıştı ki içeride duran Rüzgar'ı dahi görmedi.
Genç adam kızı şaşkın bakışları eşliği ile izliyordu.
Salonda yankılanan şarkı eşliğinde maç sahasına çıktı.
Kız durdu ve meydan okuyan bir gülümseme takındı yüzüne,hiçbir şey demeden eldivenleri genç adama attı.
Alya
Amacı benimle maç yapmak isteyen Rüzgar'a eldivenleri atarken salonda ki believer parçası çalıyordu.
Ne zaman bu şarkıyı duysam,kendime olan inancım bütünleşirdi.
Maç için hazır olan Rüzgar'a göz ucuyla baktığımda bana gülümseyerek baktığını gördüm.
Ayağa kalktım ve ilk hamleyi yapmak için doğruldum.
Yazarın anlatımıyla
Genç'in karnına tekme atarak yere seren kız, yere eğilirken 'pes mi ?' diye bağırırken genç yerden doğrulup kıza doğru hamle yaptı.
Her ne kadar onu incitmemek için yavaş vursa da eğer bu maçı kazanması gerektiğini düşündü ve dişlerini sıkarak 'Ben kaybetmem' diye bağırdı.
Kıza yumruk indirdi fakat kız iyi dövüşüyordu. Yere düşmedi.
Kız annesi yüzünden kaybetmekten nefret ediyordu. Rüzgar'ın karşısında kaybedeceğini düşünerek sinirle Rüzgar'a yumruk atmıştı,ona karşılık veren Rüzgar, kızın ellerini göğsüne dayadı ve gözlerine baktı...
Kız bunu kullanarak Rüzgar'ın karnına sağlam bir yumruk indirdi. Rüzgar hızlı bir hareketle kıza yumruk atacak iken kız genç adamın kollarını yakaladığı gibi büktü ve yüzüne sağlam bir yumruk indirdi.
Kendisini yenmek için çabalayan genç adama göz ucuyla bakan kız,diz kapağı ile tekme atınca ani bir hareket ile genç adama yere düştü.
Genç adam'ın yanına eğildi. Gözlerine bakarak 'Pes mi ?' diye bağırdı.
Genç adam gülümseyerek Pes diye bağırdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
R U H S U Z
Novela Juvenil-Eğer gözler ruhumuzu, görseydi gülümsememizi gören herkes ağlardı...