Κεφαλαιο 14 : Δακρυ.......

111 15 3
                                    


J- ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ!!!! ΜΟΥ ΝΕΚΡΩΣΕΣ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ !!!! ΓΑΜΩΤΟ ΣΟΥ!!!

- ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!! Καλα σου εκανα.Του λεω και του κλεινω το ματι ,αφου εχω στολισει τα χειλια μου με ενα αθωο χαμογελο.

Με κοιταει λιγο αποσβολομενος και παει να πει κατι αλλα σταματαει.Εκει που νομιζα οτι θα μου ορμουσε μου δινει το χερι του........Τον κοιταω προβληματισμενα και διχως να το σκευτω το παιρνω και.......

ΜΠΟΥΜ!!!!!!!!

- ΑΑΑΑΑΑΑ!!!! ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ JACK!!!!

J- Απαπα...θα σε μαλωσω.Μου λεει γελοντας και συνεχιζει να προχωραει προς το σπιτι........σηκωνομαι και τον ακολουθω.

Τελικα μετα απο πεντε λεπτα περπατιματος και απολυτης ησυχιας ,φτασαμε εξω απο κατι σιδερενιες πυλες διπλα απο αυτες ηταν και δυο αντρες με μαυρα κουστουμια. Αμεσως ενα ριγος διαπερασε την σπονδιλικη μου στιλη.
Ο Jack τους πλισιασε και τους εδωσε τα κλειδια του αμαξιου. Τοτε ηταν που του ανοιξαν την πορτα και μου εκανε νοημα να τον ακολουθησω. Σταβοκαταπια αλλα υπακουσα. Μολις μπηκα μεσα ειδα εναν πανεμορφο κηπο γεματο τριαναταφιλα τοσο περιποιημενα και ομορφα.Πηγα να κοψω ενα να το μυρησω αλλα τοτε ηταν που ενα χερι με εποιασε δυνατα απο τον καρπο και ενα επιφωνημα τρομου αλλα και πονου ελευθερωθηκε απο τα χειλι μου.Γυρναω το κεφαλι μου τρομαγμενη και ερχομαι αντιμετοπη με τα γεματα θυμο ματια του Jack. Η καρδια μου χτυπουσε τοσο δυνατα που την ακουγα ,τα ποδια μου αρχιζα να τρεμουν τοσο που νομιζα οτι δεν θα με αντεξουν.Αν δεν με κρατουσε τωρα μπορει και να επεφτα.

Τα ματια του ειχαν καρφωθει πανω μου και οι φλεβες στον λεμο και τα χερια του φαινοντουσαν πεντακαθερα πλεον. Ασυνηδητα χαμηλωσα το βλεμα μου και προσπαθησα να ελευθερωσω το πρισμενο μου χερι απο την σφιχτη λαβη του.

J-Μην τολμισεις και τα ξανα αγγιξεις καταλαβες......Μου ειπε ψηθυριστα καθος δεν ειχε σταματησει να κραταει το χερι μου, το οποιο πλεον δεν εννιωθα.

Ε-Ja....ack....σταματα με πονας.Του λεω χαμιλοφωνα ,ενω προσπαθουσα να ηρεμησω τον εαυτο μου και να καταλαβω τι γινετε......οχι....αυτος δεν ειναι ο Jack που ξερω πριν πεντε λεπτα ολα ηταν μια χαρα και τωρα.......

Δυχως να μπορω να καταλαβω αυτην την αποτομη αλλαγη της συμπεριφορας του ,αποφασιζω να τον ρωτησω

- Τι επαθες ;

Τοτε σαν να επανηλθε απο εναν βαρυ λυθαργο με απελευθερωνει και με μια αποτωμη στρωφη ,οδευει προς την πορτα........Αααααα οχι δεν μου τα λες καλα κυριε Jack!!!!!Δυχως να το πολυ σκευτω τρεχω απο πισω του και ποιανωντας τον δυνατα απο την μπλουζα τον σπρωχνω προς το μερος μου ,με αποτελεσμα να πεσει με δυναμη πανω στα καγκελα που υπηρχαν στην μεγαλη εξωπορτα του σπιτιου.Εκεινος φανερα απροετυμαστος δεν κανει καμια κινησει να αμηνθει ,να μιλησει ή εστω να με σπρωξει......ειχε μεινει να με κοιταει αποσβολομενος περιμενοντας την επομενη μου κινηση. Μονο και μονο η εκφραση του αξιζε και με εκανε να απολαυσω το καθε λεπτο ,της απογνωσης του.

-Για ακουσε εδω! Εμενα δεν θα με ξανα αγγιξεις ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ!!! Δεν με ξερεις εσυ καλα ! Αν θυμασαι τι σου ειχα πει οταν πρωτοσυναντηθηκαμε....

    ΔΥΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΟ         ΠΑΙΧΝΙΔΙ........

Του ειπα αφηνοντας του την μπλουζα με τοση δυναμη ,που  επεσε παλι πανω στα καγκελα.........

Δεν ειπε τιποτα απλα με κοιτουσε ,σαν με επεξεργαζοταν.......δεν εδωσα πολυ βαση στην αρχη αλλα επειτα αρχισε να γινετε ολο και ποιο αβολο......

-Λοιπον θα μου πεις επιτελους τι με θες; Τον ρωτησα με νευρο!Σηκωσε το σωμα του ,χτυπησε το κουδουνι της νεγαλης ξυλινης πορτας και μολις ανοιξε μου ειπε.

J-Δεν ειναι αναγκη να μαθεις.....ακομα.

Ξαφνικα δυο χερια τυλιχτηκαν γυρω μου φερνοντας στη μυτι και στο στομα μου ενα μαντιλι ,καλιπτοντας και τα δυο.Προσπαθησα να τον σπρωξω ,δεν ειμαι χαζη εγω κατι τετοια κανουν και στις ταινιες ! Και παντα η πρωταγωνιστρια πρεπει να ειναι ατσουμπαλη ,γλυκια ,χαρητωμενη και αλλες τετοιες μαλακιες ή σκληρη ,νταλικερισα ,εξυπνη.................

ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΕ ΠΑΓΗΔΕΣ !!!!! ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ!

Καπως ετσι εγινε και με εμενα οι κινησεις μου αρχισαν να ελλετονονται και τα ματια μου να βαρενουν επικηνδηνα...........στο τελος.......ολα μαυρισαν......

Hey guys!Τι μου κανετε ; Ολα καλα;
Για την Erika ,παντως οχι😂.Τελος παντων σορρυ που αργησα να ανεβασω αλλα ειχα λιγο διαβασμα τωρα σιν με τα φροντηστιρια και ολα αυτα σιν με την βαρεμαρα που με δερνει στον εγκεφαλο😂.(Χαζομαρα λεμε συνηθως αλλα who cares ?😂)Οποτε ναι δεν ηθελε και λιγο. Αυτααααα......


Till next time
From Rania 🌹

~•~•~•THE NEW GIRL AND THE GANG LEADER ~•~•~•Where stories live. Discover now