Jack's POV :Ήμουν στο γραφείο και κοιτούσα καιρό έγγραφα και τότε ακούστηκαν κάτι φωνές από πανω! Η Erika! Το έγινε πάλι γαμωτο μου ; Σηκώνομαι γρήγορα και ανεβαίνω τα μαρμάρινα σκαλιά της έπαυλης οι σκέψεις μου κοντεύουν να με στοιχειωσουν......αλλά δεν γίνεται να το αφήσω να επιδράσει την απόδοση μου στην ομάδα!Τελικά φτάνω έξω από την πόρτα ,όπου και οι φωνές γινόντουσαν όλο και δυνατότερες βήμα με το βήμα ! Και τότε ήταν που άκουσα ένα "Πλατσ", δεν κάνουν έτσι τα έπιπλα όταν τα πετάς.......Αμέσως τραβάω απότομα το χερούλι και μπαίνω μέσα με φόρα το θέαμα που αντικρίζω με κάνει εξοφρενον !!!! Ο Στάθης είναι μπροστά από την Erika ,η οποία κρατά ξαφνιασμένη το μάγουλο της και όμως δεν άργησε πολύ να νευριάσει και να περάσει και εκείνη στην αντεπίθεση!!!
Αυτό το κορίτσι είναι το κάτι αλλο......και νομίζω πως όλοι συμφωνουμε με αυτο!!!
Ένταξη.......εκτός από τον Στάθη στην συγκεκριμένη περίπτωση........
J- ΤΙ ΦΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ!!!!!
Σ- JACK!!! Παρτην από εδώ!!!! Είναι τρελή κοίτα μου γρατζούνησε το μπράτσο!!! Σαν ζώο κάνει, από ποιον ζωολογικό την μάζεψες ?
J- Φφφφφφ.....ελα ηρεμησε πήγαινε να περιποιηθείς την γρατζουνιά και κατέβα στο γραφείο μου να συζητήσουμε.
Σ- Οοοοοοο....με την καμία δεν θα αφήσω αυτήν την μαλακισμενη να ξεφύγει τόσο εύκολα!
E-Πολυ κρίμα αλλά τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή 👍
Σ- Δεν θα ζήσεις όμως για πολύ να το εξακριβώσεις......
Ε- Ότι πεις....ΑΑαΑαΑΑα ΑΦΗΣΕ ΜΕ ΚΑΤΩ ΑΧΡΕΙΣΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙΙΙιιΙΙΙΙ!!!!!
Σ- Τι είπες? Να σε αφήσω? Βέβαιος!!!
Ε- ΑΑαΑΑΑΑΑαΟΟΟΥΥΟΥΥΥ ΓΩΤΟ ΣΟΥ!!!!!
Σ- Τι έγινε ? Πονάει η πριγκίπεσσα μας? Εμείς οι απλοί υποικοοι σας ακολουθούσαν πιστά τις διαταγες!!!
Ε- Ε ΑΪ ΣΤΟ ΔΙΑ.....ΑααΑΑΑΑαα ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ !!!!
J- Εγώ? Τίποτα απλά βγάζω έξω τα σκουπίδια.
Είπα και την πήρα αστραπιαία στους ομους μου!Δίχως να χάσω καιρό την πάω στο δωμάτιο μου πετονιάς την ατσαλα στο κρεβάτι και τρέχω να κλειδώσω την πόρτα !!!!
ΣΟΎΠΕΡΜΑΝ ΕΓΙΝΑ!!!
Erika's POV:
Τι στο καλό γίνεται σήμερα!!! Δεν μπορώ να πάω μια απλή βόλτα και εγω σαν άνθρωπος??? Που έχω μπλέξει Θεουλη μου!!! Δεν τους αντέχω !!! Ανασηκώνομαι άγρα αργά από το κρεβάτι γιατί έτσι πως με έριξε ο άλλος χτύπησα το χέρι μου.Δεν έπαθα τίποτα με τον άλλον αυτός με καταστρεψε !!! Απίστευτο !!!
Πατάω τα πόδια μου στο πάτωμα και ,αφού ηρεμήσω και βάλω σε μια λογική το κεφάλι μου αρχίζω να παρατηρώ το περιβάλλον γύρω μου. Ένα άδειο σχεδόν δωμάτιο με μαύρες και γκρι αποχρώσεις ,δύο καρέκλες και αυτές μαύρες παρεπιπτόντως ,ένα ανοιχτό γκρι χαλάκι ,τα μαύρα του φωτιστικά και το μπάνιο με τη ντουλάπα του.....τίποτα άλλο.
Τι περίεργο.....και εγω που νόμιζα ότι τα δωμάτια τον αγοριών είναι ποιο περιεργα.......Α! Τι βλέπω εδώ ένα μίνι μπαρ......φφφφ...μάλιστα!Φωνη- Μα καλά πόσο βλαμμένο παίζει να είσαι!!!!
-Γτ καλέ?
Φ- Παιδάκι μου σε έχουν πάει σε ένα ξένο σπίτι, ξένη περιοχή ,σε μάζεψαν από τον δρόμο Α! Και να μην ξεχάσουμε την ωραία υποδοχή μου μας έκανε ο άλλος !!!! Και εσύ αντί να τα σκέφτεσαι ολα αυτά! Κάθεσαι και κοιτάζεις γιατι ο άλλος έχει ένα δωμάτιο κατράμι!!!
- Εμ......ναι.......προφανώς....
Φ- ΠΡΟΦΑΝΩΣ !!!!! Α καλά !!!! Άκουσες τίποτα από ότι σου είπα ; Πραγματικά ώρες ώρες με ξεπερνάει το ποσό εγκεφαλικά αναπτυγμένη εισαι......
-ΟΧΟΥ!!! Άρχισες πάλι !!!
Φ-Ηταν ρητορική ερώτηση?
- Άστο κοίτα απλά πρέπει να συνέλθω λίγο από όλο αυτό και να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά!
Φ-Αντε να δούμε ποτέ όμως!!!
- Αν δεν μιλούσες θα ήταν κατά ΠΟΛΥ ποιο εύκολο αγαπητή μου!!!!
Φ- Καλά ντε ήρεμα φευγω.
Και να μασάτε πάλι μονες μας.Λοιπον απλά ηρεμησε Erika όλα θ πάνε καλά εσύ απλά πάρε άμεσες και σκέψου τι εγινε.....
Αρχικά είδα τον Πάρι στο πάρκο σήμερα ,μετά ένα αμάξι με άρπαξε το οποίο κατά τύχη είναι του Jack ,έπειτα εγώ και αυτός μαλωσαμε και όταν πάτησα το κουδούνι...........τι έγινε τοτε?Ο ΣΤΑΘΗΣ !!!!!! Φφφφφφ.......ήρεμα Erika ηρεμησε.......ωραία μετά ξυπνάω και έγιναν τα γνωστά ! Και να μασάτε τώρα.....σε ένα δωμάτιο να μιλαμε στον εαυτουλη μας.........τέλεια👍!!!
Hey guys!Τι μου κάνετε? Όλα καλά? Η οικογένεια? 😂 Κοιτάξτε ξερωοτι σας υποσχεθηκα να ανεβάζω ποιο γρήγορα όμως δεν προλαβαίνω με το σχολείο και αντιμετωπίζω κάτι προσωπικά προβλήματα αυτόν τον καιρό......οπότε σας παρακαλώ πολύ να δείξετε κατανόηση ❤️.Αυτά από εμενα😂
Till next time
From Rania🌹Υ.Γ.
ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΉΤΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΕΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ!!!! Να ΕΧΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΗΤΕ !!!! ❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
~•~•~•THE NEW GIRL AND THE GANG LEADER ~•~•~•
Teen FictionΗ Erika ειναι ενα γλυκο,σεμνο και εξυπνο κοριτσι 17 χρονων ,το οποιο εμενε στην Αμερικη με τους γονεις της . Ομως τα καλα δεν κρατε ποτε για πολυ και αυτο το εμαθε με τον δυσκολο τροπο .Καθως οι γονεις της πηγαινανε προς το σπιτι κατι φιλων τους ,σ...