19, Reprezentace (podst. jm.)

153 15 0
                                    

,,A kde vlastně teď skončila Ginny?" zeptala se Hermiona jen tak ze zvědavosti.

Byla totiž s Harrym v jedné kavárně, ve které si už dlouho domlouvali schůzku a to, že bylo sychravé počasí, jim to ještě zpříjemnilo, jelikož hleděli ven do deště, oba seděli s šálkem čaje a v příjemném teple, které sálalo z krbu v kavárně.

,,No, byla v Holyheadských harpiích a teď je myslím už i v reprezentaci," odtušil Harry. ,,Páni, tak jestli ji někdy uvidíš, tak jí za mě popřej štěstí," řekla s úžasem Hermiona. Ano, věděla, že je Ginny v tomto sportu dobrá, ale na reprezentaci ji netipovala.

,,A vůbec co Pansy, jak to teď spolu zvládate?" zajímal se Nebelvír. ,,No, chvíli trvalo, než jsme si zvykly, že bydlíme spolu, ale teď už je společná snídaně a večeře rutina... která ovšem nikdy neomrzí," odpověděla mu upřímně Hermiona a její líčka lehce zrůžověla.

,,No a co ty? Už máš nějaký nový objekt svého zájmu, o kterém bych nevěděla?" usmála se na něj Mia.

,,No někdo by se našel. On..," rozpovídal se nejistě Harry. ,,Počkat. On?" zarazila ho Nebelvírka. ,,Nezmínil se, že by tě přitahovali muži," dodala Mia a čekala na kamarádovu reakci.

,,To já taky ne, to víš - Ginny, Cho.. Ale jakmile jsem ho viděl, tak jsem začal pochybovat, že holky nejsou asi nic pro mě," začervenal se Nebelvír.

,,A kdo to tedy je?" otázala se netrpělivě.

,,Draco Malfoy."

Pansmione drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat