52, Účel

104 13 0
                                    

,,Dobře, panu ministrovi to vyřídím. A jaký je účel vaší návštěvy?" zeptala se monotónním hlasem Pansy, když už zvedala desátý telefon během první hodiny v práci.

Pracovala totiž na ministerstvu, jako sekretářka samotného ministra.

Ze sluchátka se ozvala odpověď a ona si ji dopsala do diáře. ,,Děkuji a naschle," rozloučila se a položila telefon.

Ani si neoddychla a už na ni volal z kanceláře ministr. Samozřejmě se ihned zvedla a vydala se do místnosti.

Tam seděl ministr společně s nějakou hnědovlasou dívkou u jednoho z konferenčních stolků.

,,Pansy, prosím, sepiš tady se slečnou Grangerovou tento formulář," poprosil jí ministr a podal ženě dané papíry.

,,Děkuji a na viděnou," rozloučila se Hermiona a vydala se za Pansy do vedlejší kanceláře.

,,Co ty tady? Nezmínila ses mi, že se mě chystáš navštívit," odtušila Zmijozelka hned, jak se za nimi zavřely dveře.

,,Překvapení, zlato," opáčila Mia a sedla si na křeslo, naproti pracovnímu stolu, který se nacházel v místnosti.

Pansy odložila formulář na stůl a vydala se za svou přítelkyní, sedla si jí obkročmo a na klín a bez okolků začala svou dívku líbat. Hermiona se téměř okamžitě zapojila a Pansy si ještě za pas přitáhla blíže.

Pansmione drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat