¶ -Buna dimineata ..
-Neata necunoscutule .Acum suni si dimineata?
-Da pentru ca vreau sa-ti zic ceva .
-Pana sa-mi zici tu vreau sa sti ca am inceput sa te plac si nu ma mai chinui asa te rog .
-Asculta-ma ...
O sa-ti dau un indiciu .Iti spun niste cuvinte si daca te prinzi maine ne vedem acolo la ora 4 daca nu nu ma vei cunoaste vreodata .
-Ok .Cuvintele sunt? strada , parc, libertate . Intersectie , opusa .
Te las sa te gandesti .Papa
-papa .
Asta incepe sa se joace cu mine .Face jocuri pe care nu le inteleg .Norocul meu ca este sambata si nu merg la scoala .Ma ridic din pat si merg la baie .Profit ca este sambata si fac un dus lung .Ies din baie in graba si ma imbrac. Aleg ceva lejer pantaloni scurti un tricou si cobor jos .Mananc repede un bol cu cereala . Imi iau tennesi si plec la Harry .
***
Ajung in fata usi lui si bat .In nici doua secunde apare Harry putin confuz de aparitia mea .Ma trage de mana inauntru .Se apropie de mine si-mi sopteste la ureche .
-Daca ma mai trezesti odata .Vei muri in chinuri .
Incep sa rad si intru in camera la el si ma arunc in pat .
Incep sa-i povestesc tot ce sa intamplat in ultima vreme .Imi place ca in el gasesc acel prieten de care am nevoie .
***
Seara a venit .De cand am venit acasa stau si ma gandesc la acele cuvinte si inca nu stiu la ce se refera .Ma bag la somn .Poate maine il voi intalni .
------------------------------------------------
Gata :)))